Leuke link


#1

hoi ik heb een forum maar weet niet als ik dat hier neer mag zetten maar als het niet mag mag je het onderwerp verwijderen er zijn namelijk geen regels

het is een forum voor als je mama ,oma,tante ,zwanger bent of als je een kinderwens hebt wij hebben een babyforum die niemand heeft als je wil kijken moet je gewoon googlelen op babyforum

Gewijzigd door - maddalena op 19 Jul 2008 21:41:29


#2

Geloof nooit dat ze het hier mee eens zijn…
Er is geen leuker forum dan het ikkebenforum…

Liefs Wendy


#3

ik vind die van ons wel leuker en gezelliger deze ook maar die van ons ook want we hebben meer dingen die overzichtelijker zijn en we hebben er ook muziek bij


#4

er zijn wel degelijk regels vraag maar aan de beheerder vazn dit forum

dit forum is veel leuker dan andere forums je komt hier net en zet gelijk een link neer naar een andere site dat is reklame maken

Gewijzigd door - lieke33 op 19 Jul 2008 19:01:41


#5

ik ben hier al dik 2 jaar lid maar wegens omstandigheden prive wat niemand wat aan gaat kon ik niet meer op internet enz

dus weet niet wat je zegt en over die regels heb ze allemaal al gelezen en er staat niks voor niks dit en ik zeg ook niet dat je lid wilt worden als je wilt kan je lid worden maar het moet niet en voor degene die niet willen kijken dan niet maar voor degene die het wel willen ishet leuk


#6

hoho je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten hoor daar heb ik het niet over je maakt reclame voor een andere site daar moetje eerst toe stemming voor vragen


#7

hoi ik heb een forum maar weet niet als ik dat hier neer mag zetten maar als het niet mag mag je het onderwerp verwijderen er zijn namelijk geen regels

over dit moest er nog achter

dus als het niet mag mogen ze het verwijderen dat heb ik gelijk gezet en tot nu toe heb ik nog nooit wat gehoord hierover


#8

Reclame maken voor een concurrerend forum lijkt me meer dan logisch dat dat niet toegestaan is eigenlijk. Dat hoeft niet eens in de forumregels te staan, het is een kwestie van logisch denken.

Als ik een dansschool zou hebben, dan zou ik bij een andere dansschool ook geen posters ophangen. Zo moet je het vergelijkbaar zien.

Groetekes, Sje


#9

ja maar ik lees regels en ga niet denken

groetjes mariska
vanessa
en de vader (naam maak ik niet bekend)


#10
quote:
ja maar ik lees regels en ga niet denken

Dat verklaart, zeker na alle andere reacties die je vandaag geplaatst hebt een heeeeeeeeeeeeele hoop!

Sorry dat ik het zeg, maar je bent een erg onvriendelijk mens Mariska. Kan het niet anders noemen. Niet gek toch dat mensen zich niet geroepen voelen om op je 15-en-zwanger-topic te reageren?

Groetekes, Sje


#11

dank je wel maar onvriendelijk nee ik ben recht voor de raap als ik iets denk zeg ik het gelijk zoals jij antwoord ben jij onvriendelijk

ik zou het duidelijker zeggen

IK LEES DE REGELS EN STAAN ER GEEN VERDERE REGELS BIJ DAN DENK IK NIET AAN DE REGELS DIE ER NIET STAAN

dit moet duidelijk genoeg zijn

groetjes mariska
vanessa
en de vader (naam maak ik niet bekend)


#12

beste mariska

waarom zon grote mond iedereen doet hier zijn best om elkaar te helpen en jij met je grote mond gaat hier iedereen zitten afkraken ,
terwijl je in andere topics eigelijk zegt dat dat de mensen normaal moeten reageren op mensen van jou leeftijd maar je ben zelf helemaal niet netjes bezig,
vind je het dan gek dat de andere op een gegeven moment ook niet netjes zijn tegen jou.
en wat hier gebeurd op het forum over 16 jaar en wil zwanger worden topics zitten flauwekul verhalen bij maar ook echte, dat ontkennen ze hier ook niet maar wat er nu gebeurd is ook niet leuk wij goede atvies geven en daar en dan later blijken dat het onzin was .
op dat moment hadden wij beter advies kunnen geven aan iemand die het wel nodig heeft .

dit wou ik even kwijt je steld je gelijk vijandig op en daar kun je niet mee door gaan daar maak je geen vrienden mee.

gr de mama van leyla

veronique daniels


#13

jezoekt de regels…

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=5948


#14

En dan zal ik het gelijk even voor je plaatsen

  1. Inhoud van berichten op het forum:
    a) de inhoud van de berichten die geplaatst worden dienen vrij te zijn van reclame en passend te zijn voor het forum waarbinnen het bericht geplaatst is.
    b) reclame maken voor jouw of enig ander bedrijf via een logo, al dan niet voorzien van een link, in je handtekening of bericht is uitdrukkelijk niet toegestaan. (uitzonderingen van babybanners daargelaten)

Lijkt me duidelijk genoeg!

mvg Tries