Leuke ideeen?

Binnenkort gaan we Jessins kamertje maken en daarna moeten het kamertje van Evianne en van Jessin helemaal geschilderd ed. Heb alleen nog geen idee hoe of wat. Ik wil het niet te druk maken omdat het immers hun slaapkamertjes zijn. Dus misschien hebben jullie nog leuke ideeen. Ik denk dat we de muren met struktuurverf doen, maar heb totaal geen idee wat voor kleur nog, Evianne heeft nu terrakleurig tapijt op dr kamertje en Jessin heeft nog geen kamertje dus ook nog geen tapijt.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

wij hebben ook dat structuur bij kaitlyn en het is heel zacht roze,als de zon schijnt valt het op anders niet

verder rustige kleuren gedaan lichte meubels en alleen haar bed in 2 keluren omdat we pooh bed hadden gemaakt

alleen dylan heb een kleuren kamer had hij zelf uit gezocht de kleuren toen hij 3 was,blauw,groen en geel hihiihih en zijn zeil ook blauw

omdat hij grote kamer heeft valt het niet op dat het druk is die kleuren maar op een kleinere kamer zal ik het niet doen

mar blijft moeilijk hoor ,vind ik

de overburen hebben de kinder kamer knal rood gedaan dat donkere rood dan he,het kammertje is gelijk een stuk kleiner vond ik

Ik denk dat Evianne`s kamertje geel gaat worden, zacht geel en misschien wat terra. Dan blaas ik er als de verf nog nat is wat glitter tegenaan. Denk dat dat wel leuk is voor een meisje. Voor Jessin heb ik echt geen idee.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005