@rainbow, dat commanderen ken ik ook hier!! alex zegt wel eens voor de gein dat bo dat van mij heeft![]()
hahahahahaha
Hier ook steeds vaker uitspraken waar ik zo om moet lachen!! Vanavond nog, bo was net thuis met papa, en ik was aan het koken. Op een gegeven moment heb ik bo op de arm, en vraag aan papa of hij de macaroni wil afgieten. Papa is daar dus mee bezig, en bo zegt"Neee papa, kan niet, niet doen, mama koken!!! hahahahahahaha, echt waar, rol verdeling hier in huis is blijkbaar wel duidelijk he!!!hahhahahahaha
Bo is ook heel erg bezig met het "plaatsen "van dingen. Sta ik in de winkel met hem, noemt hij zijn knuffels op en zegt dat die thuis zijn, ik zeg ja dat klopt, ja zegt bo, en bo hier, mama hier, oma thuis etc etc. Hij weet het precies!! hahahahahaha
Bo die bedenkt soms ook wel eens in een spelletje dat een knuffel ofzo stout is (of de auto etc) en die moet dan in de hoek staan, maar hij zegt soms ook als ik iets doe wat hij niet wil (bv zijn eten weg halen omdat hij klaar is, tv uitzetten nou ja, alles waar hij het niet mee eens kan zijn) dan zegt hij: nee mama stout!!! en dan met dat wijsvingertje naar mij toegwezen (precies opd e manier dat ik bij hem doe, hoe herkenbaar weer) hahahahahahaha
Oh en ennen jullie dat liedje nog van parapapapapapa, papapapa, parapapapapa, papapapapa (tja lekker duidelijk zo) nou als die op staat hier, dan zingt bo hem zo mee, en dan met zijn hoofdje zo stoer op en neer zoals dat youtube filmpje van die raegge baby!! hahaahahahahah!!
liefs woezel