Leuke boeken

Ik ben op zoek naar een leuk baby boek. Ik zag in het blaadje wat ik van het CB heb mee gekregen dit boek staan. Het grote Kimioboek. kent iemand dat en is het leuk?
Zijn er ook boeken met kinder liedjes van vroeger of misschien worden die nu ook nog wel gezongen. Ik bedoel bv op een grote paddenstoel rood met witte stippen, Jan huigen in de ton, slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap enz. Nu zing ik meestal maar wat want ken de hele tekst niet meer.

Verder misschien nog tips voor andere boeken. Ik heb het boek van Ria Blom en daar hebben we echt heel veel aan gehad. En heb inmiddels het oei ik groei boek ook leuk om af en toe even in te neuzen.

Euhm … Liedjes met een hoepeltje erom is zo’n "zing"boek wat jij bedoelt, maar weet even niet van wie het is

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

wat ook leuk is is een boek waarbij de naam van je kind in verwerkt is die kan je bestellen bij sprookjesatelier.nl je kunt verschillende thema´s kiezen
ze zijn wat prijzig ong 15 euro maar is erg leuk ook voor later

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Liedjes met een hoepeltje erom is ook een cd. Niet al te duur, en volgens mij is die wel eens in de aanbieding bij Kruidvat, Trekpleister of zo.

Wij hebben hem ook en als je ze een paar keer hebt gehoort, kun je zo mee zingen.

Er staan liedjes op als:

• Er zat een klein zigeuner meisje huilend op een steentje
  • We maken een kringetje van jongens en van meisjes
  • Woutertje Woutertje piepklein kaboutertje (vind ik zelf ook een heel leuk liedje)
  • In Den Haag daar woont een graaf
  • Zo draait de molen, de molen, de molen
  • Zeg ken jij de Mosselman
  • De Zevensprong
  • Beertje Pippeloentje
  • Dikkertje Dap

Ik kan wel blijven door gaan! Erg leuk.

Een voorlees boek heeft Anna voor haar tweede verjaardag gekregen en dat is Het grote voorleesboek. Staan leuke verhaaltjes in, de een wat korter dan de andere. Hij is van de uitgever Veltman.

Oh dat is een goede tip ga het kruidvat in de gaten houden een cd is natuurlijk nog leuker met liedjes erop.

Je gelooft het vast niet, maar wij hebben de cd bij de PRAXIS (of all places) gekocht. Volgens mij 5eurie. Echt een toppertje!

Wij hebben dan Het Beste Uit Liedjes Met Een Hoepeltje Erom. Staan 75(!) liedjes op, meer dan genoeg!

Ik zaterdag naar de kruidvat en ja hoor daar lagen 4 boekjes inclusief cd met 26 liedjes erop. Voor 3,99 euro. Ben dus zeer goed geslaagd. Bedankt voor de tip anders was ik daar nooit gaan kijken.