Leuke aanbieding!

Ook ik heb geen aandelen bij de kruidvat maar vond dit toch de moeite waard om het hier neer te zetten!!
Ik was er dus net, en toen zag ik een leuke aanbieding, met de oog op de SInt die binnekort ons land weer invaart!! Ze hebben daar bv de was straat en andere dingen van Little people, die normaal 27,99 kosten, nu voor 9,99!! Echt spot goedkoop dus!!
Dus , voor de dames die nog op zoek waren, en dit wat vinden, bij deze, ga naar de Kruidvat!!

liefs woezel

Topidee!!!

Ik ga even kijken of ze het op de site van het Kruidvat ook hebben…

Groetjes van Sascha en Senne

Thanks voor de tip! Ik was net in m’n middagpauze bij het Kruidvat en zag het staan. Heb meteen m’n ouders getipt voor Sinterklaas

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, ik zag het ook idd! Mijn man had het gisteren in zijn handen en zei: heeeee is dat niet iets voor de puntmutsman (zo noemden we de sint toen Nikki nog wat kleiner was)? Maar helaas heb ik net al dat goedkope duplo, wat vorige weken in de aanbieding was bij de kruidvat, gehaald voor 5 december… Ik ben trouwens benieuwd of Nikki nog wel echt geloofd… Ik heb het nog nergens aan kunnen merken, maar de datum komt wel dichterbij en ze zal er wel over gaan nadenken… Ze zal het iig nog voor zich moeten houden tot Lisa in groep 4/5 zit hihi, maag ze ook in het complot!!!

Haha, jep… wij zijn ook voor die duplo-aanbieding gegaan vorige week.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb net via het prikbord Little People gekocht… 3 sets voor €25
Ook niet veel vind ik…

Op Kruidvat.nl kan je het niet vinden trouwens en de folders liggen hier nog niet op de mat

Groetjes van Sascha en Senne

leuk wildrie thnx! ook van duplo heb je daar dingen in de aanbieding he? niet zoveel korting maar wel een aantal euro’s

Jippie we hebben de boerderij gescoord! We hadden via marktplaats al de dierentuin maar het is best duur allemaal. Wij krijgen geen folders dus een dikke kus voor Woezel!
groetjes,
Wendy

liefs woezel