oke wij hadden zin om te kliederen dus hebben vingerverf gekocht bij de zeeman. ik denk voor die 3 euro (de potjes die hij toch altijd al omkiepert) mogen we wel brassen.
nou het zag eruit hier dat willen jullie niet weten
Rood er netjes afgekregen, geel ook… maar blauw he… wat een rot kleur.
zowel rico als ik hebben smurfen handen, en we krijgen het er NIET af, ik heb zelfs bij mezelf met een schuursponsje zitten boenen maar nog krijg ik het er niet af, dus ga ik dat bij rico maar niet proberen
iemand de gouden tip?
verder wel veel lol gehad haha alleen een slechte nasmaak
Leuk! Vingerverf, lijken wel 2 smurfen
Ha ha ha ik weet het blauw is ook een kl*te kleur om er weer vanaf te krijgen. Denk dat het moet slijten. Maar wat kan kliederen leuk zijn he.
Groetjes,
Michèle
ja haha het was echt leuk, er liggen nu 3 vellen te drogen.
maar idd wat je zegt blauw is een k*T kleur, waar komt dit door? zwart krijg ik er nog gemakkelijker af maar blauw?!
in je haar is rood zo hardnekkig qua verf. maar in vingerverf is blauw dus ruk… en hetzelfde is dat zo met blauwe klei, als dat aan onder je nagelriemen zit en aan de zijkanten zeg maar. ook 'zo lastig om eraf te krijgen. je blijft altijd een blauwe gloed zien.
enne echt? slijten??? hij moet maandag weer naar school ohwwww!!! hahaha
Nou dan zeg je maandag gewoon dat jullie lekker hebben zitten vingerverven. Doe ik bij morgan ook hoor. Zien en horen ze liever dan ouders die niks ondernemen met hun kinderen.
En waar komt dat door, denk door de kleurstof, die is denk ik wat zwaarder als het in de huid trekt.
Groetjes,
Michèle
haha Michele, het boeit me ook geen bal hoor als dat erop zit maandag, maakte maar een grapje, maar echt blauw zijn we wel hoor, haha daar ga ik zeker opmerkingen over krijgen: hee smurf oid
ik ben al klein, nu ook blauw, ik hoef alleen nog maar een witte muts op te zetten
@Sje: haha ja en zo niet dan niet, ik hoef gelukkig niet naar een bruiloft ofzo