Leuk verhaaltje over vrouwen

Wij vrouwen: Lopen tijdens het tandenpoetsen rond. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen “wat” ?? terwijl we alles verstaan. We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken soms in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Kopiëer dit in je status als je dit ook herkent!

Haha, zitten wel herkenbare dingen in.

Groetekes, Sje

Haha, leuk en zeker herkenbaar!

Totaal niet herkenbaar

Liefs Michelle

Ik heb 'm op m’n FB staan. Heel herkenbaar!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Net als Michelle … totaal NIET herkenbaar … wij hebben ws wat meer mannelijke trekjes

Hihi, ook voor mij zitten er herkenbare dingen in
Haha, vooral die wekker eerder zetten om nog te kunnen blijven liggen!

Liefs, Anne

Hahahaha, er zitten inderdaad wel wat herkenbare dingen in.

Oh jee…ik herken meer mijn man er in dan mezelf. Ben ik dan toch geen echte vrouw? Of komt het doordat hier de rollen zijn omgedraaid, ik werk en man thuis is?

10 keer dezelfde flim kijken? Ik heb Dirty Dancing al zeker wel 30 keer gezien, die telt dus niet voor mij…

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Heel erg herkenbaar ja haha

Bijna alles klopt wel

Xandra

Herkenbaar ja…

Maar die wekker eerder zetten om langer te blijven doet mijn man! Zo frustrerend als je eigenlijk nog een kwartier had kunnen slapen…

hahaha heel herkenbaar

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Leuk! Ik telde vannacht ook nog een keer hoeveel uur ik nog kon slapen! En ik zet de wekker ook vaak op een andere tijd! Grappig verhaaltje!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

En hoe luidt die van de mannen?

@mini-boy
Voor mannen komt er een boek uit, lukt niet op een papiertje

haha ik heb hem ook op FB.
het gekke is ik herken vooral mijn vriend hierin!
ook van mezelf herken ik wel wat puntjes hoor…

hahahaha! Idd, de wekker eerder zetten om zogenaamd langer te kunnen blijven liggen jaja! Uitrekenen hoeveel uur je nog kunt slapen voor het koelvak staan en dan vergeten zijn, en de koelkast opendoen en vervolgens niets eruit pakken, grappig, heel herkenbaar!

Moet deze er ook niet bij: boodschappen hebben gedaan, tassen volgeladen, af moeten rekenen en dan erachter komen dat je je tas (met portomonee) thuis hebt laten liggen?! D
Door de drukte gewoon zonder geld met kind op sleeptouw boodschappen gaan doen hihi

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
@mini-boy Voor mannen komt er een boek uit, lukt niet op een papiertje

Haha … wil ik er wel eentje bestellen…

@mini-boy
Jij krijgt het eerste exemplaar als hij uit is. Kan nog wel even duren