Leuk.....tv-programma

Hoort hier niet helemaal thuis,maar goed…

Voor iedereen die nog eens wat wil opsteken over wat je kunt doen qua opvoeding als je een onhandelbaar kindje in huis hebt: kijk elke zondag rond 21.00 naar E.H.B.O (Eerste Hulp Bij Opvoeden) op SBS 6.
Dit programma is er ook op 1 van de publieke omroepen (weet niet meer of het nou op 1,2 of 3 was)…maar dit is dan de nederlandse versie.
Het is ook “gewoon leuk” om te kijken hoor!

Maar 1 ding is denk ik wel zeker: In vergelijking met deze kindjes zijn die van ons echte engeltjes (denk ik…)

Was rtl 4 toch ? Nou ik heb het gezien, maar vond het wel een extreem geval eigenlijk, een peuter die een heel gezin in de ban had.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Oei, klinkt niet gezond, een peuter die het hele gezin in de ban heeft…

Ik heb het niet gezien omdat ik druk was met Vivien denk ik (naar bed brengen enzo).
Maar ik zag dat het kwam en het leek me wel leuk om het eens te zien.

Volgende week ga ik zeker eens kijken!

Groetjes, mamma van Stephan

zag ook het voorstukje, en bedacht: dat zal ik eens kijken, want hoe kan het nou zo ver komen?! maar ben het vergeten, zal volgende week weer een poging wagen

Jaaaaaa, ik heb het ook gezien!
Verschrikkelijk! Hoe dat jochie de hele familie terrorisseerde! Aan die ouders was ook heel wat te wijten, hoor. Ze keurden zijn slechte gedrag niet af, hij kreeg alles waarom hij zeurde (drammen, gillen, krijsen) enz.
Er kwam daar voor drie weken een nanny in huis die de ouders hielp met het opvoeden van hun peuter.
Het was wel heel interessant om te zien.

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Ik moet zeggen dat ik het ook erg interessant vond hoor. Dit kindje van 2,5 jaar terroriseerde het hele gezin, vader, moeder en een heel stuk oudere broer en zus. Ze deden er bv 2 uur over voordat het kind in bed lag, de rest van de kinderen kwamen te laat op school omdat dit ventje zijn kleren niet aan wou en eten deed ie niet en zekee niet aan tafel. De eerste week kwam een Nanny, die observeerde eerst voor twee dagen en ging toen meteen met de ouders aan de slag. Nou na een week was het eigenlijk lekker onder controle. De tweede week moesten de ouders het alleen rooien met de adviezen van de nanny. Dat ging eventjes goed totdat de ouders zich weer niet aan deze consequente regels hielden, met als gevolg dat alles binnen 1 dag weer bij het oude was. De derde week kwam de nanny weer terug nadat ze van de week ervoor videobeelden had gezien. Ze sprak de ouders aan op het feit dat ze het wel cosequent vol moesten blijven houden wilden ze de situatie de baas blijven. Dus weer opnieuw aan de slag en nu ging het dan gelukkig weer beter.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik heb ook gekeken, in sommige opzichten zag ik echt gedrag van hoe demi ook was
Maar niet zo extreem als met dat aankleden hoor, gelukkig gaat het nu een stuk beter
Zondag weer kijken

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi