kan pas volgende week maandag afspraak maken voor kaitlyn,die zei gisteren mam me voet doet nog zeer…2 weken geleden had ze soort vochtbultje,en nu was hij er af en zat en zwart pitje nu in,wat het is weten we niet maar de ha kan je nu niet tercht lekker dan pfffff ja de hap,maarja die zeggen dan ook weer kan het geen week wachten…
Leuk staken van huisarts
Ik “grrrr” even mee.
Balen zeg.
Maar die staking gaat toch pas woensdag beginnen?
Kan ze dan morgen niet ofzo?
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
Ik grrr niet mee!!!
Het gaat tenslotte ook om mijn baan.
Sorry maar ik kan gewoon niet mee grrr’en!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ikke bedoelde eigenlijk ook niet meteen GRRRRRRRRRRR om de huisartsen, maar meer om de redenen waarom dit nou weer nodig is. Sorry Jolanda !
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 23 May 2005 19:31:43
bieb,hier morgen maar er was vandaag geen plek,en omdat ze niet weten hoe lang het gaat duren willen ze dat je maandag maar weer probeerd
Haha grapje hoor Astrid.
Ik begrijp ook wel dat het voor de patiënten niet leuk is al de huisartsen staken.
Maar ja er moet nu echt wat gebeuren anders gaat het goed fout met de gezondheidszorg!
ja daar ben ik mee eens,maar bij ons in de praktijk stond staken alleen dinsdag die dag moeten we dus ook hap bellen als er wat is,nu krijg je te horen dat je gewoon een week geen afspraak kan maken
was op dat moment echt pist off van ja hallo dat stond er niet op dat briefje…
maar goed we wachten af en anders bellen we hap gewoon
wat gek ,onze huisarts staak wel groot gelijk.maar hij heeft vervanging ,bij een andere huisarts .
groetjes marielle mama van tanja
Bij ons in de praktijk zijn de huisartsen alleen voor spoedgevallen te bereiken.
Er worden geen afspraken gemaakt.
Mijn spreekuren gaan trouwens wel gewoon door, helaas!
En de assistentes en stagiaire moeten ook gewoon werken.
Nemen alleen de spoedlijn aan en mogen verder geen werkzaamheden voor patiënten verrichten.