Leuk..sprongetjes

Hai…Joost zit sinds gisteren in zijn 8 weken sprong…Jippie!!
Word er helemaal gek van af en toe, hij huilt echt ontroostbaar en is met geen mogelijkheid rustig te krijgen…alleen met een flesje (om de 2 uur!!) die hij helemaal leegdrinkt en waar vervolgens de helft weer van naar buiten komt…(heb zelfs zijn temp. gemeten omdat ik bang was dat hij miss. ziek was maar dat is allemaal goed…)
Hij ligt nu eindelijk rustig te slapen…maar hoelang dat nog duurt…
En er zijn er 10 in totaal?!?!
Ik wilde dit gewoon even kwijt…Sorry als ik het zoveelste topic heb geopend met dit onderwerp…

Groetjes…

Lilypie First Birthday tickers

Geeft niet meid sprongetjes kunnen ongelovelijk frustrerend zijn. Morgan kon er ook zo ontzettend van uit der doen door zijn, maar het was wel altijd mooi om te zien dat ze weer wat nieuws kunnen enne als je denkt dat je eindelijk van die sprongen af bent gaan ze lekker peuterpuberen

Groetjes,

Michèle

Oh ja, vreselijk! Ik was blij dat we de laatste gehad hadden op een gegeven moment. En niet lang daarna begon de peuterpuberteit Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Vandaag voor mij een relaxdag, mijn man is met Joost naar mijn schoonouders. Zij moeten hem een beetje leren kennen omdat ze op gaan passen wanneer ik weer ga werken. (en daar horen de sprongperiodes ook bij) Heb de was al gedaan en ga zo lekker hardlopen:D
Vanmiddag samen met mijn broer zijn vrouw uit Japan van Schiphol afhalen:D

En hij mag dan wel een sprong hebben, hij heeft mooi geslapen van 22:00 tot 5:00! Weer een uur erbij!
Gisteren draaide hij trouwens op zijn rechterzij en weer terug:S

Oh heerlijk ik kan ook niet wachten tot morgan hier zo even gaat slapen… Ben al vanaf 8.00 bezig met Nee morgan, Niet daar morgan, morgan niet bij de tafel, morgan doe die kast dicht…

Groetjes,

Michèle

:smiley: klinkt heel druk, maar kan haast niet wachten tot Joost ook zo oud is! lekker samen naar de speeltuin, de dierentuin, pretparken eendjes voeren (wij hebben een troep ganzen die elk jaar bij ons voor de deur op het grasveld landt, erg leuk!) noem t maar!
Zo…nu eerst maar even douchen…:smiley: Heb heerlijk hardgelopen, even iets anders om je op de focussen.

Pretparken is op deze leeftijd nog niet leuk want ze mogen nog nergens in en ze snappen ook nog niet alles dus die zou ik nog even overslaan. Dierentuinen zijn wel een doorslaand succes hier.

Groetjes,

Michèle

Wat een fijn dagje voor jou CopyCat. Jaloers!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

aggghhrhrrr ja die sprongetjes, een feest is het ! not !
maar ja inderdaad daarna hebben ze een 'voortdurend’sprongetje, genaamd, peuterreltijd… ook uitputtend hahaha

nou deze kleutert, ligt al een uur op haar bed, maar ligt nog steeds haar knuffel te commanderen dat ie moet gaan slapen, of zij het nog gaat doen deze middag is een grote vraag…

wij hebben hier overvoede eendjes, die kijken echt niet eens meer op als je met brood aankomt, ze nemen niet eens de moeite om naar je toe te zwemmen erg teleurstellend voor de peutertjes… zo zielig, zij loopt maar te roepen , eendjes eten…en de eendjes draaien heel verwaand hun snaveltje om, stelltje patjakkers!

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Sugars ha ha ha hier wordt mamma soms gecommandeerd als ik even op de bank lig en ik zeg iets, Dan is het uh slapen baby en stil.

Groetjes,

Michèle

hahaha ja kleine dictators…
dat krijg je dus na die sprongetjes de ‘directietijd’!!

:smiley: nou ben benieuwd als het zover is…Joost is vandaag eigenlijk redelijk rustig, heb zowaar wat werk kunnen verzetten
tussen het eten door is het een en al lachjes en praatjes en dan vooral weer slapen.
Heb nog niet echt het idee dat hij veel meer met z’n handjes bezig is dan eerst, wat je vaak hoort na de 8 weken sprong…
Maar wat niet is kan nog komen hè…

hey copycat, ja het leuke na de sprongetjes is dan ook dat je ziet dat je baby’tje weer wat anders ontwikkeld heeft… ! nu dus waarschijnlijk zijn handjes hahaha, knapperd! en zo leren ze met elke rotsprongetje weer wat nieuws…
tis wa hoor baby zijn (en mama ook hahaha)