Rico gaat van het weekend voor het eerst naar de kermis. hij heeft het nog nooit gezien, dus ik heb al plaatjes laten zien en filmpjes op youtube haha, hij vind het nu al gaaf.
roept de hele dag: mag touwtje trekken zit een cadeautje aan. mag een oliebol, mag vliegende olifanten in
Ik had zelf best weinig gepost de laatste tijd, wij waren met zn 3en zoals sommige weten ziek geweest en ik had het het ergste te pakken met flinke koorts enzo. nu koortsvrij maar allemaal erg verkouden nog.
Rico heeft 1 of andere rode plek op zijn been waar kleine blaasjes opzitten waar rommel uitkomt. verder nergens over zijn lijfje en dit heeft ie al een dag of 6. het was bijna weg maar nu helaas weer een flinke blaas met een paar kleintjes eromheen. Misschien is het krentebaard dus we gaan maar weer een zalfje halen.
Nou dat was de update wel weer, hopelijk verder met iedereen alles goed
Leuk kermis en beroerde dagen gehad
Jeetje jullie hebben ook steeds wel wat he… Heeeeeeeeel veel beterschap nog voor de laatste restjes En hopelijk valt Rico zijn plek mee.
Veel plezier alvast op de kermis en hopelijk hebben jullie mooi weer!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
ja opzich manlief is al een hele poos niet ziek geweest en ik zelf eigenlijk ook niet, ik heb echt allang geen koorts meer gehad, dus ik kreeg wel flashbacks toen ik die trainingspak in bed aan uit aan uit aan uit deed rillen!!
En ja Rico is ook al een poos niet meer verkouden geweest maar nu heerst het weer he met dit weer. en als het krentenbaard is, ook logisch te verklaren, als je weerstand minder is en je zit al op schooltje steken ze elkaar constant aan. met alles eigenlijk.
verder is ie best vrolijk ondanks zijn ge NEE NEE IS VAN MIJ fase
enne thnx! ja ik zag dat het wel warm werd maar dat het wel kon gaan onweren…maar neem aan dat dat dan s’avonds is als wij al lang en breed thuis zijn.
heb er echt zin in!