hoi allemaal,
Wil even om jullie hulp vragen!!!
Mijn zus gaat in mei trouwen nu willen we een vrijgezellen feestje organiseren niet te duur Hebben jullie leuke ideeen laat het weten…
Alvast bedankt.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
hoi allemaal,
Wil even om jullie hulp vragen!!!
Mijn zus gaat in mei trouwen nu willen we een vrijgezellen feestje organiseren niet te duur Hebben jullie leuke ideeen laat het weten…
Alvast bedankt.
Moet het een vrijgezellenfeest zijn waarbij ze bij wijze van spreken verkleed als banaan op de Dam pannekoeken moet gaan staan bakken of moet het een gewone gezellige meidendag zijn?
Groetekes, Sje
Ah, tof! Die bananenpakken-vrijgezellenfeestjes zijn een beetje achterhaald aan het worden gelukkig.
Je zou kunnen denken aan:
bonbons maken. Kan op verschillende plekken in Nederland.
servies beschilderen. Ieder beschildert een serviesonderdeel of bijv. een setje bord/beker en zo heeft het bruidspaar een heel leuk huwelijksservies. Je zou dan kunnen kiezen voor bepaalde kleuren. Dus alleen rozetinten, alleen blauwtinten, alleen zilver of een combinatie van bepaalde kleuren (geel/oranje/rood of blauw/limoengroen). Zo wordt het servies, ondanks de verschillende afbeeldingen die iedereen schildert, een eenheid.
Dit kan erg goedkoop. Gewoon simpel wit of roomwit servies bij de Xenos kopen, speciale verf bij de hobbywinkel kopen, schilderen en floep in etappes in de oven (instructies op de verfverpakking). Dus hiervoor hoef je niet naar een atelier, je kunt het gewoon in de woonkeuken of huiskamer van iemand doen.
sieraden maken
kookstudio
Groetekes, Sje
haha we zijn inderdaad nu een beetje naar workshops aan het kijken, en willen dit dan thuis doen
Bij mijn vrijgezellenfeestje hadden we eerst een High tea. Iedereen had een klein cadeautje mee en ik moest raden van wie het cadeautje was. Daarna gingen we disco rolschaatsen erg leuk. Daarna lekker gegeten.
Bij mijn zusje gingen we steppen door Amsterdam. Erg leuk en ook niet zo duur.
en daarna tappas eten.
Best moeilijk he om een leuk idee te vinden en wat ook nog een beetje betaalbaar is.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
Ik lees net dat wij met de PV van het werk naar een workshop glas gaan. Hier kun je schalen, theelichtjes, raamhanger en wandlampen maken. Ik heb geen idee hoe duur het is en of er in het land meedere workshops glas te volgen zijn. Het zijn in ieder geval vrolijke en mooie dingen die je zelf kun maken.
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.