Leuk idee voor onze dochter haar 1e verjaardag

Onze dochter wordt over 2 weken 1 jaar!
Nu zou ik het zo leuk vinden als iedereen die komt iets voor haar maakt of schrijft of iets meeneemt (niet duur, niet teveel werk) voor later als aandenken aan het verjaardag.
Bijvoorbeeld iedereen schrijft iets leuks over onze dochter van het afgelopen jaar.
Heeft iemand nog andere leuke ideeen?

Thnx!!

Koop een vriendenboekje, kopieer daar op A4 zo’n dubbele pagina uit en stuur dat rond met het verzoek of iedereen het ingevuld mee wil nemen. (inscannen en rondmailen kan ook)

Opbergen in een mooie ringband met van die showtassen (van die plastic mapjes) en je hebt een mooi herinneringsboek.

Groetekes, Sje

Ow ja dat is ook wel een erg leuk idee! Thnx!!! :smiley: Ga van de week eens rondneuzen in wat vriendenboekjes!

Je hoeft er niet eens een vriendenboekje voor te kopen. Je kunt ook aan een vriendin of familie met ietsje grotere kinderen vragen of je een kopie uit een vriendenboekje van een van die kinderen mag hebben.

Ik heb hier nog lege pagina’s in een heel leuk Hello Kitty-vriendenboekje. Dus als ik in moet scannen en moet mailen, dan laat maar weten! Hoef je al niet eens verder te zoeken.

Ik heb ook Megamindy, Diddl en een paardenvriendenboekje hier liggen maar dat lijkt me niks voor een meisje wat 1 jaar wordt. Hello Kitty past dan beter lijkt me.

Groetekes, Sje

Ja dat kan natuurlijk ook…Zou ik morgen maar eens ff 2 mijn 2 nichtjes vragen.
Mocht het zo zijn dat die niet leuk zijn, zou jij ze dan naar mijn willen mailen? :blush:
Ik laat het je dan nog wel ff weten!

Mochten de vriendenboekjes van je nichtjes niet leuk genoeg zijn, dan mail me maar via mijn profiel. Heb ik meteen je mailadres en dan kan ik de ingescande pagina’s van het Hello Kitty-boekje naar je terugmailen. Ik merk het vanzelf in mijn inbox of het nog nodig is.

Groetekes, Sje