Leuk idee voor een kado

Mijn dochtertje word binnenkort 1 jaar!

Iedereen vraagt wat ze wilt hebben voor haar verjaardag.
Ik weet vaak niets te verzinnen.
Wie heeft er een leuk ideetje??

Groetjes Sandra

hallo

moeilijjk he die cadeautjes altijd,
wij hadden en hebben dat ook
het leuke op die leeftijd was dat ze namelijk nergens veel mee speelde alleen maar met een leeg potje van een danoontje en een lepeltje ,hahahaha
maar goed je kan slechts aan alle mensen leeg danoontjes vragen
succes verder met zoeken
groetjes anouk

anouk nelissen

Wij hebben ons oudste dochtertje voor haar eerste verjaardag een houten “knikkerbaan” gegeven met grote houten ballen.

En onze jongste heeft voor haar eerste verjaardag een poppenkast met poppenkastpoppen gekregen.

Groetekes, Sje

sofie heeft toen veel dingen gekregen als robbie de rups, vlinder met knopjes etc, alles wat maar geluid maakte, alleen helaas daar was ze mega bang voor… vic vond het fantastisch

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

Wat ik eens zou gaan proberen is een loopfietsje of loopwagentje. Het is nog nuttig ook. Zelf heb ik het niet zo op vanalles wat electronische geluuiden heeft, dus dat zou ik niet vragen. Ik zou eerder voor wat houten speelgoed gaan, bij de top1toys hebben ze nu een hele leuke houten rups met een trektouwtje (om aan mee te trekken achter je aan) de pootjes hebben lossere stukjes (zitten wel vast, maar losgenoeg) die geluid maken als je kindje ermee loopt. Kost € 9,95, mijn dochtertje vindt het prachtig.

Veel succes met verzinnen. Groetjes Patricia.

hee hallo
het is ook leuk om iets te verzamelen
een vriendin van mij haar zoontje is pas 1 geworden
en die vind little people zo leuk
dus vroeg ze aan iedereen iets van little people
en daar heb je ook kleine verpakkingen van dus
dan is het niet zo duur
maar het kan ook wat anders zijn mega blocks is ook leuk
dan heb je een beetje 1 onderwerp
misschien een idee
groetjes