Leuk idee voor de zwangeren


#1

ben je zwanger? en wil je eens wat anders met die ronde bolle buik? laat het beschilderen leuk voor t geboortekaartje of als cadeautje… meer info en voor voorbeelden mail nathaliederrez@home.nl (omg heerlen)


#2

reactie op alle berichten ben ik sneller klaar: ja er kan een trui overheen gedragen worden en ja er kan zeker 1 dag mee geslapen worden dat is alle uitgeprobeerd , en de dag erna zat het er nog keurig op of je zal een buikslaper moeten zijn maar dan weet ik het niet. meer vragen? stel ze gerust
groetjes


#3

Wil em er niet mee bemoeien hoor, maar wordt je alleen lid van deze site om daar reclame voor te maken?

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#4

Heeeeee Diana!!!
Ik had het er toevallig net met Marielle (Zaan) over op de chat dat we zo benieuwd waren hoe het nou met je ging.
En nou zie ik opeens een bericht van je staan!
Hoe gaat het nou?

Groetjes, mamma van Stephan


#5

nee hoor ben niet alleen maar lid daarvoor maar ik hoef toch niet continu berichten te plaatsen als ik verder nog geen berichten weet te plaatsen?!
maar is het dan erg dat ik daarvoor hier een berichtje plaats? is toch leuk als aanstaande ouders ook zo achter komen dat er ook leuke ideeén zijn?
als lid zijnde mag je toch wel zelf weten wat je plaats of is dat niet zo? of ga jij mij vertellen wat ik moet plaatsen?

groetjes


#6

Pfff…
Ik vind dat je jouw bericht best mag plaatsen hoor Nathalie!
Tuurlijk kan het leuk zijn voor aanstaande ouders!!
En origineel.

Maar ik kan me wel een klein beetje voorstellen wat Diana bedoeld.
Het lijkt me best gezellig als je ook eens een berichtje plaatst over je dochtertje van 3 jaar en zo af en toe eens gezellig met ons meekletst of reageerd op een foto of zoiets.
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel… (toch?).
Maarre… niet meteen zo fanatiek hoor!
Je wil zelf graag de waarheid horen staat er overduidelijk bij je profiel

Dus eh…misschien zin om eens lekker mee te kletsen?
Hoeft heus niet elke dag hoor!
Je bent NIETS verplicht hier!
Da’s juist het fijne van deze site.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 04 Apr 2004 23:08:15


#7

de waarheid wil ik graag horen maar dit heeft verder niks met waarheid te maken!
als ik daar zin in heb zou ik dat ook wel doen, maar dat bepaal ik nog zelf.
ik heb mijn eerste berichtje al gezet en er volgen er ook wel meer maar er hoeft niet iedere dag wat neergezet te worden,
geduld is een schone zaak.
er zijn misschien leden die iedere dag wat neerzetten hier maar zo’n lid ben ik niet ik ben van meerdere lid en daar zal ik ook eens wat moeten plaatsen daarnaast heb ik nog mijn eigen communitie en chat dus drukdrukdruk
groetjes


#8

Hoi Nathalie,

Ik had in mijn berichtje toch ook gezet dat je niet ELKE DAG iets hoeft te plaatsen?
Dat je dus helemaal niks verplicht bent enzo?
Ik zei juist dat ik vond dat je je bericht over die buikschilderingen gewoon kon plaatsen enzo.
Het leek me alleen leuk om eens meer van je te horen en over je dochtertje enzo.
Daar is toch niks mis mee?

Even voor de duidelijkheid dan maar: ik bedoelde niks verkeerds met mijn berichtje en ja, ik snap dat je alles zelf bepaald (vind ik ook niet meer dan normaal trouwens hoor!)
Verder snap ik dat je het druk hebt.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 04 Apr 2004 23:38:34


#9

heee wist niet dat je kwaad werd!
zo’n ramp is het nou ook weer niet…
Tuurlijk ben ik niet de gene die bepaald wat je hier gaat schrijven, maar het zou idd wel leuk zijn om wat meer van je te weten.
En zo kwam het een beetje raar over, je schrijft alleen hier over buikbeschildering en veder nergens zo komt het net over of je alleen maar reclame komt maken.

Mischien een leuk ideetje om je voor te stellen bij Ikke ben?
Weet iedereen wie je bent.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#10

hoi diana ook lang niet gesproken hier hoe is het eigenlijk met je alles oke we zaten ons laatst af te vragen hoe het met je ging.

groetjes marielle

Gewijzigd door - zaan5 op 05 Apr 2004 15:06:11


#11

Ikke ben vanavond op de chat, dus wie er intresse heeft, chatten vanavond ben er zo rond 21:00 uur kan iest later worden…

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#12

Hoi Diana.
Leuk dat je weer terug bent.
Kan helaas vanavond niet komen.Hoop dat het een beetje goed met je gaat!
Groetjes Eljada


#13

nee hoor ben zeker niet kwaad diana maar mijn mening zeg ik ook, als ik kwaad ben reageer ik wel anders.
dit is gewoon mijn mening en sorry dat het anders over komt maar dat van jullie kan ook anders over komen…
groetjes

Gewijzigd door - moonlight op 05 Apr 2004 22:49:10


#14

oke dan
maareh nog welkom hier.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#15

Hallo Moonlight,
Wat een leuk idee voor een geboortekaartje, ik zal het onthouden.
Ik ben Kristel en getrouwd met Frans.
Ik heb een dochtertje die Sanne heet en nu al bijna 11 maanden is. Veel plezier bij Ikkeben.

Liefs Kristel