Leuk idee gezocht voor bedankje 25 jarig huwelijk

In oktober zijn mijn schoonouders 25 jaar getrouwd. Ik ben op zoek naar een leuk idee om zelf bedankjes te maken voor hun feest. Iemand een orgineel idee?
Het gaat hier om gelovige mensen van 72jaar dus het moet wel een beetje netjes blijven.

Groetjes Ramona

Ik kan me zo niet iets bedenken, want je wilt het zelf kunnen maken he? Iets wat mensen kunnen bewaren?
Zijn je schoonouders op latere leeftijd dus getrouwd, maar je man dan? Hij is vast ouder dan 25… Of is dat een gekke vraag? Want dan moet je hem maar overslaan hoor!

Groetjes Manderijn.

Nee hoor geen gekke vraag. Het is mijn man z’n 2e moeder. Zijn eigen moeder is jong overleden.

Groetjes Ramona

Je zou iets van een foto kunnen doen met een bedankgedichtje erop.
Evt. met (als je iets met het geloof erbij wil doen) de hoop, geloof en liefde tekens.

In eerste instantie dacht ik ook aan borrelnootjes, die kan je ook bestellen in hele kleine blikjes en zelf een etiket eromheen maken. Maar ik weet niet of dat zo handig is met de kunstgebitjes.

Verder is er misschien ook wel iets wat je schoonouders heel lekker vinden om te eten… Bv. engelse drop oid. Dan zou je daar ook kleine verpakkingen met een bedankkaartje eraan van kunnen maken.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier is precies het tegenover gestelde… Mijn opa en oma zijn straks 50jaar getrouwd… (het gouden huwelijk), ik maak de kaarten zelf en stop in ieder envelop een briefje met de tekst, dat iedereen een wens/persoonlijk bericht/ tekening etc naar mij moet sturen, zodat ik dat in een mooi boek kan plakken.
Zodat ze met een big smile terug kunnen blikken op goede vrienden/familie en dit feest uiteraard!

Ik heb helaas geen tips voor je!

Liefs, Melanie

Een zakje met iets lekkers en een bedankt kaartje er aan. Zo kun je spekjes doen en bij de tekst bedankt voor het SPEKtakel, hartjessnoep met HARTstikke gezellig feest, borrelnootjes en geNOTEN of toffees met het was een TOFFEESt.
Ik heb ook een keer een klein (heksen)bezempje met een kaartje er aan; bedankt voor het leuke feest, maar nu vegen we jullie weer naar buiten.
In een toko vind je ook allerlei leuke kleine dingetjes die je met een symbolische boodschap als bedankje kunt gebruiken.

Groetjes Anouk

Ha ha Mama Snoekie, vind ze allemaal leuk! Om te onthouden dus maar voor mensen van 71… Ho 72 zelfs Geen idee of die dat niet te hip vinden!

Groetjes Manderijn.

Gewijzigd door - Manderijn op 20 Feb 2012 13:11:57

Toen mijn schoonouders 25 jaar getrouwd waren, hadden ze miniflesjes rode wijn gekocht voor alle gasten. Daar hebben we heel voorzichtig het etiket van losgeweekt en een eigen etiket opgeplakt. Dat was toen een zwart-wit trouw foto van 25 jaar geleden en dan de trouwdatum en de datum van de 25e trouwdag of die foto geprint.
We hebben al die flesjes in verschillende manden gezet en dat zag er ook nog eens leuk uit.

ik zou een foto doen van hoe ze eruitzagen toen ze gingen trouwen en een leuk gedichtje erbij doen.

Denk dat heel wat herrineringen met ze mee breng, en het gedichtje iets in hun geloof.

Bedankt voor de leuke reacties allemaal.

Hier kan ik wel wat mee denk ik.

Groetjes Ramona

Laat je nog even weten wat het is geworden?

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers