Leuk cadeau voor verjaardag papa


#1

Wie heeft er nog leuke ideetjes?
Ik ben op een zoek naar een leuk cadeau wat jack aan zijn papa kan geven als die jarig is.
Het mag iets zijn met een foto of wat dan ook!
Weet het even niet, haha!!


#2

Bij de hema kan je hele leuke dingen laten maken met een foto. Bijvoorbeeld een muismat, een verjaardagskalender of een mok

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#3

Zelf laten maken is ook leuk. Laat hem bv lekker kliederen met vingerverf op een canvasdoek en plak daar een leuke foto van hem op. Zelf gemaakt vind ik zeker zo leuk.

groetjes Ramona



#4

ha! Ik lees even mee… wij zoeken iets voor vaderdag
Weet wel dat dat nog ruim 2 maanden duurt… maar moet voor die tijd toch echt wat in huis hebben, aangezien we (ik) uitgerekend ben op die datum voor de geboorte van onze 2e. En onze eerste is dan net ruim een jaar geworden… Dus voor die tijd kadootjes jacht!
Maar … hier is een foto-kado geen optie (hebben we net studiofoto’s laten maken als gezin). Anders was t wel heel leuk idee!


#5

Wat een veel gemaakt vaderdagcadeautje is, is zo’n driehoekje (breedte A4) voor in de auto waarop iets staat van: liefste/sterkste/stoere papa aan boord. Je kunt zo’n driehoek laten beplakken of laten verven, maar zorg dat het niet te dik wordt. Dan nog even lamineren, haakje met zuignapje erbij en klaar is ie

Of een goedkope lichte stropdas laten betekenen met textiel stiften.


#6

een mooie steen laten beschilderen, tekat erbij; voor een kei van een papa,
kan hij gebruiken als presse papier.
of een papiertje (formaat gredit card) laten kleuren aan een kant, andere kant met lippestift een kus, tekst eronder; meeneem kus voor papa. lamineren klaar! voor in zijn portemannee.
stofmap met een mooie tekening erop (geplactificeerd) kan papa voor zijn werk gebruiken of allem mooie tekeningen in bewaren.

ik heb bij yoursuprice.nl ook een keer een klok laten maken met fot (deze papa is nl nogal vaak te laat!)

groetjes Gidget


#7

allemaal bedankt voor de leuke ideen, zit zeker wat bij denk ik wat ik ga ggebruiken.


#8

Volgens mij was dit idee van Anouk. Misschien in haar situatie nu beetje pijnlijk dat ik dit hier neerzet. Maar ze had iets van foto gemaakt van de kids op z’n kop… en dan erbij gezet ‘ik ben ondersteboven van papa’ oid. Daar omheen met handen en voeten afdrukken van de kindjes. (dit op canvas) zag er echt leuk uit!!



#9

Fotomozaik, hoofdfoto van de kind(eren), en die wordt opgebouwd uit allemaal kleine foto tjes.