Leuk baby-nieuwtje

Omdat ik nog weeeeken moet wachten tot ik het aan mijn familie en vriendinnen mag vertellen, deel ik het vast met jullie … Ik ben zwanger!! Minke krijgt een broertje of zusje! Ik ben superblij en ja het is natuurlijk nog veel te vroeg om te vertellen… maar ik hoop natuurlijk dat alles voorspoedig gaat en wilde het zo graag vast aan jullie vertellen!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu?

Nou het is nog heel pril hoor, had vorige week woe ongesteld moeten worden en heb zaterdag getest. Dus tja, wat is het dan, twee weken? Echt nog maar een mini-mini-mini babietje in elk geval
Inderdaad zo fijn dat ik het hier vast kan delen want ik ben er helemaal vol van!

gefeliciteerd meid!

wat leuk!!! en zoals iedereen al vroeg…hoeveel weken ben je?

groetjes!!

karin

Gefleiciteerd meid. Inderdaad heel pril nog. Wel al lekker van genieten hoor. Ik wist het bij morgan eigenlijk al voor dat ik teste

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd!
Geniet ervan!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

gefeliciteeeeeeeeeeeerd
en hopen dat je een fijne zwangerschap hebt

Heb net even gerekend, had mijn laatste menstruatie 18 maart en ben dan 4 weken toch? Twee weken kado zeggen ze toch

Dan zou ik in week 52 uitgerekend zijn als ik goed reken, een kerstkindje dan misschien!

Wat een fantastisch nieuws! Geniet ervan. We hopen allemaal met je mee dat alles voorspoedig zal gaan! Houdt ons op de hoogte…

Saskia

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd!!

Moeilijk dan hè, om het voor je te moeten houden…

Geniet ervan.

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Zeker moeilijk om het voor me te houden! Net de vk gebeld en over 5 weken de eerste echo dus dat schiet best op !

[img]http://b1.lilypie.com/gkk4p2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

[img]http://bd.lilypie.com/v6xSp2.png" alt=“Lilypie Expecting a baby Ticker” border=“0” />

Oh en natuurlijk BEDANKT “digitantes” voor alle lieve reacties!!

PS weet iemand hoe ik twee tickers onder elkaar krijg? Moet ik er dan wat tussenvoegen in mijn handtekeninmg? krijg nu ik hem erbij plak ( in verwachting ticker wil ik er graag bij) alleen tekstjes. dank je vast voor de gouden tip!

[img]http://b1.lilypie.com/gkk4p2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

[img]http://bd.lilypie.com/v6xSp2.png" alt=“Lilypie Expecting a baby Ticker” border=“0” />

Ik zou niet weten hoe je dat moet doen.

Ik vind het echt leuk om te lezen hoe je ermee bezig bent! Je bent echt door het dolle heen, hè? En terecht! Het blijft toch een wonder. Geniet ervan!!!

Saskia

Nogmaals gefeliciteerd!! Al last van kwaaltjes? Ik duim dat alles goed zal verlopen!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wat super!! gefeliciteerd en hopelijk (maar daar gaan we toch wel vanuit he) gaat alles goed!
met rico was ik na 1 jaar nog niet zwanger en 2 maanden daarna wel, bleek litteken weefsel te hebben rond mn eierstokken dus zou niet eens zwanger kunnen worden. (werd de week ervoor daarop onderzocht) daarna de uitslag maar ja die dag wask al zwanger.
ik wist het dus ook voordat ik ging testen, want natuurlijk EN overtijd maar ik was ook zo misselijk en was helemaal raar van binnen
maar echt gaaf hoor!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

rico is dus echt een wondertje Inge.

Groetjes,

Michèle

Aan het einde van je ticker moet je ook nog

zetten. Dan is het als het goed is ok.

Ohh wat spannend!!! Gefeliciteerd meid!!!

Lijkt me ook weer een prachtig moment…het gevoel dat er een klein mensje in je buik groeit. Maar ik wacht nog wel weer even een paar jaartjes hoor, haha. Ik heb mijn handen vol onze kleine druktemaker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nogmaals van harte gefeliciteerd

Lekker van genieten ook al is het nog pril

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker