Oke dit is best apart, ben benieuwd of jullie het herkennen of snappen waarom dit zo is want ik kan er geen wijs uit.
Wij zitten echt al dagen super gezellig met elkaar te doen met zo nu en dan dat ie tegen de regels aan schopt. (logisch natuurlijk)
vandaag hebben we lekker in bad gezeten, en daarna hebben we samen disneyfilms gekeken en chippies gegeten superleuk dus en hij genoot ook enorm.
ik ga vervolgens naar de wc en ik kom terug heeft ie een xl beker helemaal over de bank en vloer gegooit, ik werd dus echt boos en zei ook dat dit NIET mocht en dat hij geen drinken vanmiddag meer kreeg als dit nog 1 keer gebeurde.
na zo’n 10 minuten goot hij mijn drinken in zijn beker terwijl ik op de wc zat, en smeet het zo weer neer. toen was ik dus echt boos heb m bij zn arm gepakt en op zn kamer gezet en uitgelegd \dat ie hier maar is over na gaat denken.
vervolgens kom ik terug en vraag hem dus waarom hij die beker op de grond gooide tot 2 maal toe. zegt hij gewoon doodleuk: omdat mama dan boos wordt.
ja sorry hoor maar waarom wil een kind dat zn ouders boos worden dan?? ik snap die peuter logica in deze totaal niet! tis niet zo dat hij aandacht te kort is gekomen vandaag dus snap niet waar dit dan ineens weer vandaan komt. hij heeft dit wel is vaker gezegt. en dan denk ik; tja waarom??
jullie enig idee hoe ik deze peuter logica kan snappen?