Letter stempels (spoedvraagje)

Weet iemand toevallig waar je stempels met letters kan kopen?
Ik ga straks ff gauw naar de stad en ik kan natuurlijk wel alle boekwinkels en speelgoedwinkels aflopen, maar ik wil graag weer snel thuis zijn.
Stephan is namelijk ziek (dus dat winkelt niet relaxed)

Maar Peet is dus jarig en Steef is een beetje verdrietig dat hij nu niet naar school kan.
Daar mag hij namelijk wat uit de “wens kist” maken omdat pappa jarig is.
In de wenskist zitten allemaal leuke knutseldingen waar je dan iets moois mee mag maken als je pappa, mamma, opa of oma etc. jarig is.

Nou zei ik dat hij hier dan maar iets moois moet knutselen als pappa straks slaapt (die komt uit nachtdienst).
Maar wat blijkt nou: in de wens kist zitten mooie letter-stempels en daar had hij graag iets moois mee gemaakt…

Om hem een beetje op te vrolijken en omdat ik het toch best sneu voor hem vind, heb ik beloofd zulke stempels te zoeken in de winkel

Wie helpt me?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Mag je die van school niet anders lenen ? Ik belde anders eerst wel wat winkels af joh, dan weet je zeker dat ze ze hebben eventueel.

Ja, denk dat ik dat wel ff doe dan.
Misschien dat mijn moeder namelijk voor mij naar de stad gaat. Hoeft ze niet de hele stad af te zoeken.

Bianca, heb je een Pipoos in de buurt? Daar heb je grote kans dat ze ze hebben.

Maar volgens mij moet het ook kunnen dat je ze van school leent hoor. Die zullen het toch wel begrijpen als je het uitlegt?! Ik zou dat eerst proberen voordat je op pad gaat naar allerlei winkels.

Beterschap met de kleine man!

Groetekes, Sje

Ah joh bel de juf effe op en leg het uit, wedden dat je ze mag lenen?

Zielig dat ie nog niet fit is…

Groetjes Nathalie & Co

ff bellen naar school,en anders ff boekhandels afbellen en intertoy’s voor dat je uren gaat zoeken in de stad

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Stempels kun je in speelgoedzaken kopen en bijvoorbeeld bij een knutselzaak zoals PIPPOOS ( deze zijn dan wel duurder).

Veel zoekplezier.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heb je ze nou Bieb ?

Nee, we hebben ze niet.
Ik heb hem op een gegeven moment kunnen afleiden door hem iets anders te laten knutselen en hem beloofd dat hij vanmiddag (als hij naar school gaat) vàst van de juf alsnog iets uit de wenskist mag maken

Maar super bedankt voor het meedenken!
Alleen van Pip§oos heb ik nog nooit gehoord hoor, hihi (die hebben we hier dus niet )

Gewijzigd door - Bieb op 16 May 2006 08:26:35

Ken je die niet bieb?
Is wel bekend dacht ik, ik zag dat je nu ook on-line kunt bestellen…
http://www.pipoos.nl/

Groetjes Nathalie & Co

http://www.hobbyhandboek.nl/resultaat.asp?cat=00&trefwoord=stempels

Groetjes Nathalie & Co