Let's Dance

Hoi hoi,

ik ben gisteren naar Let’s Dance geweest. Ik had 2 kaartjes gewonnen met de Telegraaf Privé.
Mijn vriendin en ik kwamen aan en toen moesten we via dezelfde deur naar binnen als familie en vrienden van de optredende artiesten.
Wat bleek we zaten helemaal vooraan, naast de jury.
Zo leuk om het allemaal mee te maken een keer.
Gisteren nog een stukje terug gekeken, ik kom regelmatig (vooral met mijn achterhoofd) in beeld.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heej jolanda wat leuk zeg, dat zou ik inderdaad oook wel eens willen lijkt me ontzettend leuk. Nou je kan kan in ieder geval zeggen dat je op tv bent geweest

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Oh gaaf joh. Hoe waren de ‘artiesten’

Groetjes,

Michèle

Wat leuk! Ik heb de show gisteren voor het eerst op tv gezien, vond het wel leuk, vooral Jody was goed zeg!
Ik ben vroeger ook wel eens bij tv opnames geweest, want ik was enorme fan van De Kast Overal waar Syb kwam was ik ook, dus zo zat ik bij o.a. spijkertijd en de tv show van Ivo Niehe… Ik vond het wel altijd heel anders dan op tv, want wat word je soms genept zeg! Maar let’s dance is live he? Dat zal wel weer anders zijn dan… Maar leuk dat je op tv bent geweest, al is het dan met je achterhoofd, haha

Lilypie

Lilypie

Is het al op tv geweest dan dat jij er was Jolanda, ik heb je niet gezien. Vind wel dat een hoogst eigen ikkebenner even vol in beeld had gemogen want die zie je toch niet elke dag zomaar

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gniffel gniffel, nou asje, misschien kunnen we de ikkeben dag filmen en dan naar het nieuws opsturen.

DE IKKEBEN DAG WAS GROOT SUCCES

Ja werd vorige week zaterdag live uitgezonden.
Ik ben niet in close up in beeld geweest hoor, gelukkig maar want vele tv’s hadden het vast niet gehouden.
Maar als je weet waar ik zit dan kan je me eruit halen, let op rode bril vooraan naast de jury.
Carlo Boshard kwam voor de show nog naar ons toe en zei dat we hard moesten gillen.
Het was echt heel erg leuk.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).