Hoi, ik had voor Ian een chicco vrachtauto gekocht, met van die stapelblokjes erin. In een van die blokjes zat een piepdingetje. Ian was rustig aan het spelen in de box, en ik was in de keuken bezig mety het eten. Ik hoorde opeens een verslikkend kokhalsgeluidje, en zag Ian zitten, met een gesloopd blokje in zijn handjes, en het piepertje zat in zijn keeltje. Gelukkig kreeg ik het eruit, maar je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren…ik heb inmiddels contact gehad met chicco/tiamo, die namen de klacht gelukkig wel heel serieus. Maar…dames…mijn lesje is: vertrouw niet voor 100% op kindveilig speelgoed. een ongelukje zit in een klein hoekje!!! Hou je kindje ten alle tijde in de gaten als het met speeltjes aan het spelen is. (de vrachtauto met toebehoren was geschikt voor kinderen van 6-24 maanden!!!)
Let op speelgoed!
Monique
Sjee zul je geschrokken zijn! Mooi moment om ff de cursus EHBO met kinderen aan te prijzen! 2 lessen, van een aantal uren (weet niet meer hoelang) van de thuiszorg gegeven. Speciaal voor babies en kinderen tot 12 jaar. Echt een aanrader hoor! Ik heb het ook gedaan en heb er profijt van!!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
bianca4
pf jeetje zeg begrijp dat de schrik er goe in zit
ben blij dat het goed is afgelopen
groetjes bianca
mimpie
Onvoorstelbaar hé. Zo zie je maar weer, je kunt ze geen moment alleen laten. Zelfs niet in de box met kindveilig speelgoed.
Groetjes Miriam