Echt ik was net thuis zo pissig op pappa. Morgan heeft al een week nu of zo dat ze 's morgens weigert te eten. Vooral door de weeks. Dan is ze net wakker en moet het allemaal wat vlugger, maar wel vragen om appel, banaan en ijs. Dus niet. Als ze niet wil eten best dan eet ze maar niet. Ik geef het op het kdv aan dat ze slecht ontbeten heeft en dan krijgt ze soms als ze al even binnen is een cracker en soms wat extra fruit. Ligt een beetje aan morgan en zo is het goed opgelost. Zij heeft niet door dat ze iets anders krijgt en ze eet toch.
Maandag dus ook niet eten en pappa zegt lekker slim wil je dan een appel. Ja die wilde ze wel dus ik zeg bedankt. Oh stom zegt ie want hij weet dat ik mijn punt wil maken bij haar. Dinsdag at ze slecht 's avonds. Goed ze was doodmoe en hangerig. Zegt ie na het eten, ze had 2 stukjes aardappel en 2 stukjes vlees op. Ze heeft voor het eten nog een banaan gehad want die hadden we 3 dagen lang al beloofd aan der. Heb ik ook al zo vaak van gezegd geen appels en bananen voor het eten. En als klap op de vuurpijl geeft ie haar zonder nadenken vanmorgen weer een appel want ze wilde niet eten. Sorry maar dan heb ik het even gehad. 's avonds geld ook niet eten is geen toetje en daar is ie heel streng in, maar waarom kan hij het dan niet met het ontbijt. Echt zo blijft het feest natuurlijk. Ik wordt er zo moe van en dan helemaal als ie met een verontwaardigd gezicht en een zucht zegt jahaaa mijn fout. Wat blij dat ik naar me werk kon. Echt we zitten met alles op 1 lijn alleen dit niet of nu even niet lijkt het.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 16 Dec 2010 08:18:57