Leren jasje

Hallo dames,

Ik heb hier in het verleden meerdere berichten geplaatst en lees graag mee.
Nu ben ik voor mijn zoontje op zoek naar een stoer leren jasje voor straks in de herfst in maat 86. Ik weet dat ze bestaan, maar kan er niet achter komen waar ik deze moet vinden.
Heeft iemand een idee waar ik deze zou kunnen kopen eventuee via internet?

Ik heb er voor morgan een gekocht bij H&M vorig jaar. Doet ze al 2 seizoenen mee, al denk ik dat het nu wel over is na de zomer

Ik weet niet welke hoek je woont maar op een markt willen ze deze ook nog wel eens verkopen en anders misschien beverwijk.

Groetjes,

Michèle

bij we, heb ik paar jaar geleden erg stoere gekocht alleen wel 92

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

WE valt klein uit hé ,

Bij C&A hebben ze dacht ik ook van die stoere leren jasjes gehad…

Pftt nu nog niet aan denken hoor … jas is lang geleden hier aangeweest

Op de Bverwijkse Bazaar hebben ze leren jasjes te kust en te keur! Echt van die stoere pilotenjacks, maar ook dunnere. En in verschillende kleuren, wij hebben een superstoere blauwe voor Luka.

bij vogele heb ik er vorig jaar een gehaald

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Bedankt dames voor alle tips!

ik liep van de week de h&m binnen en de nieuwe collectie was er al. en ja hoor, er hing een donkerbruin 'leren’pilotenjack. Ben helemaal gelukkig en de kleine man ziet er stoer uit!

Precies, die had ik zaterdag ook gezien! Maar je hebt 'm dus al? Mooi zo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik heb er 1 van het merk Diesel voor Rico, echt heel stoer, heb hem ook gekregen trouwens hoor, maar waar je ze kunt kopen? geen idee

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bakmama heb die catalogus ook gekregen … VERSLAVEND

Hm… ik heb hem niet gekregen, grr…
Zal eens bij mijn ouders kijken, want volgens mij krijgen zij de post van de h&m nog van mij. Wil ook wel even leuke kleerjes kijken:D

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

En als je dan eenmaal begint met bestellen…