Leren drinken uit een beker

Ik ben een beetje aan het oefenen met een beker. Hier probeert hij yoghurt te drinken, maar hij speelt er liever mee!! Het gaat nu al een stukje beter, en zelfs de melk tussen de middag gaat er redelijk in, alleen zijn slab en shirt kleddernat daarna!

[/url]

Gewijzigd door - mamaKim op 18 Feb 2006 11:22:59

Gewijzigd door - mamaKim op 18 Feb 2006 11:23:35

Wat goed dat je dat zo doet.
Ik wacht nog maar even met dat geklieder geloof ik.

Tessie

Whahahaha…wat een leuk gezicht er komt er meer naast dan erin
Ik heb het ook een paar keer geprobeert maar wacht er toch maar even mee.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

tja… ik vind het wel schattig. Maar hij mag er nu niet meer mee spelen. Las dat jje dat maar gelijk kon leren “een beker is om mee te drinken”! Opvoeden begint nu al!! Maar hij vindt het helemaal geweldig!

[/url]

hahaa geweldig,maar je geduld is een schone zaak

daarom was ik maar begonnen met 6 maanden uit een tuitbeker en en met een jaar uit gewone beker en iddd met kleine laagjes

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hier krijgen ze meteen een gewone beker en een tuitbeker om mee te spelen en te ontdekken. Dat geklieder hoort er gewoon bij en persoonlijk vind ik dat dat bij de ontwikkeling hoort om ook dat te ontdekken. Naarmate ze dan ouder worden moet het dan wel ook over gaan hoor.

vind altijd zo leuk gezicht dat ze erin kijken en de bekker kantelen van hee wat is dit allemaal en dan plets alles over de grond en dan de gezichtjes erbij hihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ja leuk he… ik geef hem ook geen tuitbeker, ook omdat je dat als advies krijgt. Hij vindt het heerlijk om te kliederen, lekker erin graaien!! Hoort erbij, vind ik ook!!

[/url]

hahaha ja leuk hoor!! ik probeer het ook wel is…maar dan hou ik hem vast., en dat gaat goed!! als zij hem heeft dan gooit ze het gelijk op de grond!!
heeft Luca dat niet???
leuke foto!! lieve groet janneke eb hannah

Julia drinkt ondertussen wel al een tijdje normaal, alleen Nathalie is het nu aan het ontdekken. Als de beker maar iets gekanteld wordt grijpt Lindsay in, dus veel ontdekken is er niet bij… En dan krijgen de meiden weer ruzie over een beker heeeerlijk, meiden

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

ik help hem ook hoor, ik hou inderdaad de beker vast, vooral als er melk in zit. Met yoghurt mag hij wel eens zelf de beker vasthouden, maar dat gaat regelmatig mis! Ik denk ook dat ze dat nog niet kunnen, met nog niet eens 8 maanden!!

[/url]

ooo ik dacht echt dat je hem zelf de beker liet vasthouden!!
ik vond dat al zo vlot…hannah die gooit hem echt gewoon weg als ik het niet doe!!
Hannah die weigert ook de tuut bekers ze wil alleen de fles en af en toe doe ik het zo uit een beker!
wie heeft er nog tips of hebben sommige kinderen dat juist???
lieve groet janneke en hannah

ik denk dat het wel normaal is, ze moeten toch wennen. een fles is lekker zacht en soepel, terwijl zo’n tuut hard is. Luca drinkt bijvoorbeeld wel pap uit de fles, maar van een lepel weigert hij!! Zodra hij lekker kan drinken vervang ik sochtends de fles pap met een boterham en melk. Nu ben ik bang dat hij anders te weinig melk binnen krijgt.

[/url]

Oh ik dacht ook al dat hij zelf de beker vasthield!
Valt weer mee.

Manon wil niet echt uit een beker. Nog wel de beker in de mond maar dan gauw het hoofd weg.
De tuitbeker wil ze wel weer goed.

Tessie

Ik heb het van de week toch even geprobeert, want hij zat bij mij op schoot en vond het zo interesant hoe ik mijn thee op dronk.
dus heb ik hem ook een slokje gegeven en hij vond het leuk!!!
en het ging eigenlijk meteen goed, ja oke zijn slapje was wel doorweekt, maar de manier van een slokje en dan doorslikken had hij meteen door.
Dus ik zal binnenkort eens met wat vla of yoghurt gaan proberen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

he goed hoor!!! Knappe vent!
Luca die schraapt de hele tijd met zijn tandjes over de beker. Daardoor floept er wel eens een golf melk uit!!

[/url]

heerlijk he alles ondekken .en ja dan kan er wel eens wat over de grond gaan. jammer dan als hij het maar lekker vindt.komt van zelf weer goed

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jee wat vroeg allemaal al !
Joyce is nu 6 maanden 2 weken en vier dagen maar ze houd
zelf nog niet eens haar eigen flesje vast.
Hoe oud waren jullie kindjes toen ze zelf hun flesje konden drinken ?

wees niet getreurd
mij is 9 maanden en die doet het ook niet!!
wanneer is eigenlijk de leeftijd dat ze doen??
lieve groet jan en han

Die van mij is morgen 8 maanden en doet dat ook niet.
Soms maar niet om te drinken!!

Tessie