Lenzen dragen


#1

Ik heb maand lenzen. Dee kreeg ik thuis gestuurd en eens in de zoveel tijd een oproep op mijn ogen op te laten meten…

Nu stopt mijn contract en kreeg ik aanbod om elders verder te gaan. Alleen daar doet men zo vaag dat ik het idee heb meer geld kwijt te zijn (adertje onder het gras)??!!

Lenzendragers hier?? Of niemand Wat voor contract hebben jullie?

Even benieuwd… Bedankt!


#2

Geen contract! Ik haal mijn maandlenzen lekker bij de kruidvat! Supergoedkoop en geen gekkigheid en de kwaliteit is even goed. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Groetjes


#3

Ook idee ja…

Maar waar laat jij je ogen opmeten dan?


#4

Ik heb zelf ook maandlenzen. Bij de opticien waar ik zit heb ik nooit iets van een contract hoeven tekenen. Ik krijg de maandlenzen voor een half jaar en dan krijg ik weer een oproep om mijn ogen op te laten meten. En wordt er meteen naar mijn ogen gekeken of alles (hoornvlies, netvlies) etc er goed uitziet. Vorig jaar leek het erop dat mijn netvlies aan het loslaten was. Dus doorverwezen naar het oogziekenhuis, maar gelukkig was dit niet zo.

Vind mijn ogen heel belangrijk en vind het dan ook prettig dat mijn sterkte etc. 2 keer per jaar wordt nagekeken. Heb nooit lenzen van de Kruidvat ofzo gehad, dus kan er niets over zeggen of de kwaliteit net zo goed is. Maar persoonlijk heb ik er geen goed gevoel bij en ga ik voor dit soort dingen gewoon liever naar de opticien.

Ik zit bij een opticien die je volgens mij alleen hier in de omgeving hebt (Bril58) dus daar kan ik je niet bij helpen.

Wat is de reden dat je deze opticien niet echt vertrouwd?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#5

Ik vertrouw hem niet om de centen. Hij is duurder en vaag over het leveren etc. eerder net zoals het bij jou gaat nu. Dat is ideaal. Betaalde toen 16,00 per maand…


#6

Ik draag sinds een aantal maanden ook maandlenzen, volgens mij van het merk Vision en die heb ik aan laten meten door een hele goede opticiën in Geffen (Brabant). Ik heb ook geen contract.
Ik heb voor een half jaar lenzen en vloeistof meegekregen. Als deze op zijn, maak ik weer een nieuwe afspraak om mijn ogen opnieuw te laten testen.

Ik heb jaren een bril gedragen en wilde graag op mijn bruiloft lenzen dragen. Ik ben een aantal maanden voor de bruiloft naar mijn opticiën gegaan en deze heeft voor mij voor 4 maanden proeflenzen besteld waar ik toen helemaal niks voor hoefde te betalen. Zo kon ik ook testen of ik het wel fijn vond om lenzen te dragen (in het verleden vond ik het namelijk helemaal niks). Maar deze lenzen zijn erg fijn.


#7

Als ik niet meer goed kan zien met mijn lenzen ga ik naar een opticien. Oogtesten zijn gratis en kan je overal laten doen. Maar het is ook echt omdat wij niet veel te besteden hebben. Hiervoor ging ik altijd naar specsavers en was ik heel tevreden over en zij zijn niet duur.

Groetjes