Lente

Ik lees net op NU.nl dat de lente droog en zonnig wordt en vroeg begint volgens de meteorologen…

Nou, kom maar op, kan niet vroeg genoeg zijn voor mij

Groetjes van Sascha en Senne

oh heerlijk!!! kan er nu al op verheugen, deuren en ramen open, lekker buiten zitten, geen jas aan dan!! Kom maar op!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

O dat is idd een mooi vooruitzicht!!! Kom maar op met die lente dan!!!

Hier hadden wij vanmiddag wel eventjes de ramen open… de zon scheen zoooo heerlijk… maar nu is het zwaar bewolkt en regeld het weer… Jammer…

Let the sun shine!
En laat de tente maar beginnen!

Liefs, Melanie

Oh, echt?! Kom maar door met die lente dan, ik ben er al heel lang aan toe!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb vanmorgen een uur in een waterig zonnetje gelopen, lekker hoor!

Net wilde Senne ook nog even naar buiten nadat ze uit bed kwam.
Ze heeft volgens mij ook het voorjaar in haar bolletje want ze wil niets anders meer dan naar buiten… dus laat de lente maar snel komen!

Groetjes van Sascha en Senne

Wat een super voorspelling. Heerlijk! Na deze week heb ik verlof en incl. ouderschapverlof en vakantie hoef ik niet eerder dan 23 aug weer aan het werk.

Ik zou zeggen laat de lente en zomer maar komen. Ik ben er klaar voor

Idd laat maar komen! Ben dit weer echt zat!! Dan weer koud dan weer wat warmer… en nu weer regen en gister een paar vlokjes sneeuw…
Gek weer! Laat de lente inderdaad maar komen!

Nathanael is van 10-06-09

Ik ben er ook klaar voor! Weg met die dikke winterjas ( die al bijna niet meer dicht kan…), weg met muts en sjaal en weg met de paraplu!
Lang leve de lente!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Heerlijk, ik heb echt wel behoefte aan zon. Hier was het weer vandaag de hele slecht met veel miezerregen bah. Heb er wel zin in om weer lekker veel buiten te zijn en zeker als de kleine straks geboren is leuke wandelingen in de zon te maken.

Groetjes,
Sandra