Lengte en Gewicht

Haii Mama`s

Ik ben vandaag weer met Noah naar het Consultatie Bureau geweest.
Hij is bijna 21 maanden en is 10.2 kilo en 80.5 Cm.

De vorige keer zat hij met zijn lengte bijna op het middelste streepje, en nu op de 1na onderste!!

Is hij nu ECHT klein voor zijn leeftijd? Of valt het mee??
Wij zijn allebei niet groot hoor, ik ben 1.57 en Chris is 1.74.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Hoi mama van Noah,

Aaron zit zoiets op Noah’s lijn.
aaron is 80 cm en weegt 10.4 kilo, hij is 17 maanden en 4 dagen.
Ook wij zijn niet groot, ik ben 1,67 en mijn vriend is 1.78
Ze hebben op het CB ook ons gezegd dat Aaron ook nooit bijzonder groot zou worden.
En weet je…als jij weet dat Noah goed eet en gezond is dan is er toch geen probleem

Gr, Danielle …(liever 1.80 voor een jongen dan 2.08!)

Als ik het vergelijk met Tim dan is Tim wel een stukje groter. Maar kinderen moet je niet met elkaar vergelijken. Het ene kindje is nu eenmaal kleiner dan de ander. De een heeft nu een groeispeurt, de ander straks. En ze worden niet allemaal even groot, dus als jullie niet zo lang zijn dan is het logisch dat Noah ook niet superlang zal worden. Wij moeten volgende week weer, maar Tim was met 14 maanden 83 cm en 12,4 kilo.

Kortom niet druk om maken!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@sandra1980: moet je zien…ze schillen maar een dikke week en toch zo’n verschil!

Maar wat ej zegt…niet druk om maken…het is toch een lekker menneke!

Gr, Danielle

Zolang ze maar groeien dan is het goed.
Kijk Dylno was 2 weken geleden afgevallen en dat is dus niet de bedoeling, maar dan krijgen ze toch weer een groeispurt ofzo want ondanks zijn buikgriep was hij in 2 weken 330 gram aangekomen. Hoe het kan geen idee.

En zet ons is allemaal naast elkaar dan zijn we ook allemaal verschillend van bouw, dikte en lengte.

Zolang hij goed gezond is no probem

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja dat is waar, ze zijn allemaal verschillend…

[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

quote:
@sandra1980: moet je zien..........ze schillen maar een dikke week en toch zo'n verschil!

Maar wat ej zegt…niet druk om maken…het is toch een lekker menneke!

Gr, Danielle

Scheelt idd wel een stukje, ben ook erg benieuwd hoeveel Tim gegroeid is. Want de laatste keer is alweer 4 maanden geleden. Maar goed dat horen we dus donderdag. En wie weet groeit Aaron op latere leeftijd Tim weer voorbij

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@sandra1980, …daar moet ik wel rekening mee houden ja…het zit namelijk in mijn familie om boven de 100 kilo te komen.
Mijn oma (heb ik nooit gekend was al overleden) maar die woog 140 kilo! en aan de fotoos te zien is dat ECHT NIET gelogen.
En ik zit ook ERG HOOG in de kilo curve}
Hoop dat hij mijn vriend zijn bouw heeft!

Gr, Danielle

Hihi ik hoop niet dat Noah de bouw van zn papa heeft, die heeft van broek maat 27/34… dus totaal geen taille Middel (hoe je het ook schrijft) en geen kont…

@mamavannoah: wat zielig…hoe moet ie dan poepen
De mijne heeft een mooi kontje… 36/34.
Haha…zullen we maar een topic starten over hoe onze mannen eruit zien?..hihi

Nou ja…maakt me niet uit hoe Aaron er straks uitziet…heb alleen wel liever een chippendale dan een spookje!

Als hij maar gezond blijft!

Gr, Danielle

Hier ook man zonder kont
Broeken zakken af hahahaha
Dat is bij Dylano nu ook al hij moet voor zijn lengte 80 hebben maar voor zijn taille 68 ofzo

Liefs Michelle

Hier een vent met een lekker kontje 34/32
En Seth heeft duidelijk zijn billetje geerft

Liefs, Anne

Hahaha Inderdaad hier ook broek maat 80/86 maar taille 70 ofzo… haha

Zit er aa nte denken om van die bretels te kopen, heel de dag hijsen aan die broek wordt je ook gek van

Liefs Michelle

Mama Rainbow heeft vrouwelijke heupen, maar Eva nog niet. Ook zij heeft 80 van broekje, maar ik denk dat zij ook nog wel 68 aan kan in de taille! Maar die ‘curves’ komen er straks vanzelf in! Mijn mannetje heeft ook een goede ‘but’, namelijk 32/34…of was het nou 34/34? Nee, volgens mij 32/34…mooi toch! Ik heb van spijkerbroek 29/30…korte pootjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Bij Jesse zakken al zijn broeken van zijn kont. Voor zijn middel zit hij nog op 74 maar die is weer te kort voor zijn beentjes. Dus dan maar een grotere broek aan.

Liefs

[img]http://m2.lilypie.com/cUBAp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Bretels heb ik wel voor Noah, staat wel heel erg leuk met een leuk blousje aan en een corderoibroek :smiley: Alleen de bretels is VEEEEEEEEEEEEEEEL te groot…

Ik heb ook bretels voor Seth, staat heel schattig, maar ik ook heel onhandig.
Bij Seth zijn ze wel precies pas, ze zijn speciaal voor baby’s.

Liefs, Anne

Heb je die niet in verschillende maten dan?? Andrs schieten we er nog niets mee op
Wat was een meid toch makkelijk jurkje aan malliot eronder en klaar, niets hijssen en zo

Liefs Michelle

Ik heb die van mij gekocht bij de H&M maar die hadden ze niet in verschillende maten… Alleen 1 maat!
Ik dacht ik neem hem gewoon mee, hij kan wel kleiner, en nu staat ie op het kleinst, en is ie nog te groot… hihi!! Binnen kort maar even kijken naar anderen!