Lengte en gewicht van jullie kindjes

Net liep ik met Eva door de sneeuw. Ze had een winterjas met capuchon aan en liep op haar regenlaarsjes. Ik liep met Max vooruit, want ze liep niet zo hard. Ik keek om en zag in de sneeuw een enorm klein vrouwtje lopen! Het viel me opeens op hoe klein ze nog steeds is! Ze zag er wel erg lief uit trouwens, als een marsmannetje. Maar ik heb het idee dat ze maar weinig groeit. Ze is rond de 87 cm denk ik en woog bij ons op de weegschaal rond de 11,5 kilo. Ze zit altijd netjes gemiddeld op de curve, maar zakt nu met lengte en gewicht wel meer naar onderen, tegen de onderste lijn aan. Maakt niet uit, maar ik vraag me af hoe groot en zwaar jullie kindjes zijn met 2 jaar? Ik vind haar soms ook nog echt zoiets baby-achtigs hebben, de kindjes in haar groep op het kdv zijn roter en steviger en ook meer ‘kind’ al!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik denk dat Seth hetzelfde is als Eva.
We moeten over 4 weken weer naar het cb, maar de laatste keer was hij 85 cm (2 maanden geleden). Op de weegschaal bij ons thuis weegt hij 11,4 kg.
Ook een ukkie dus.
Wel is hij nu heel hard bezig met dingen te leren ed, dus denk dat het groeien erna wel weer komt.
Maar toen hij met Jesse en Tim aan het spelen was, zag ik wel, dat ook Seth een ukkie is.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij zijn toevallig vorige week naar het CB geweest en Aaron woog 12.6 met ondergoed EN pamper aan (met plasje erin) en de lengte was 0.91cm
Hij zit ook onderin de curve maar nog wel in de blauwe balk.

Gr, Danielle

Maar nou zijn (Jesse weet ik niet) Tim en Erik van Mriek volgens mij ook wel lange ventjes he? Ik schreef net al in het nestjes-topic dat Eva en Seth samen een kabouterstelletje kunnen vormen, lief!

Eva is klein en weegt niet zo veel, maar ze is niet tenger ofzo. Zeker niet dik, maar ze heeft wel gewoon vleesjes op de benen en een bol meisjesbuikje! Bij Sinterklaas vorige week, viel het mij op dat al die dreumesmeisjes best stevige beentjes hebben, echt van die…ja…dreumesbeentjes in een laarsje. Eva heeft dat ook, dus het is niet dat zij nou een enorm klein dun ding is ofzo!

ik weet niet precies hoe lang Bo is, omdat wij nog naar het cb moeten. Wij hebben nog geen afspraak binnen, maar zijn neefje die een paar dagen ouder is, moet half december , dus wij zullen wel begin januari moeten.
Laatst hebben wij toevallig wel thuis gemeten, en natuurlijk is het niet heel erg betrouwbaar, maar zo ongeveer wel. Hij was bijna 15 kilo (14,8 geloof ik) en omme en nabij de 97 /98 cm. Maar goed, hij is dus erg groot en lang Alles prima in evenwicht, dat wel, maar klein zal hij niet worden. Hij heeft nu aan boven maat ook 104. broekmaat 92 (behalve als de broek van de Hema is want die vallen toch smal uit!!! ) Bo zit met zijn lengte dus behoorlijk buiten de bovenste lijn, en qua gewixht zit hij er nog net in!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wij waren met Erik op het cb voor het 2-jaarconsult op 21 oktober, hij was toen 28 maanden oud. Erik was toen 95 cm. en 16 kilo. Dus inderdaad een groter dan gemiddeld kindje Rainbow.

Groetjes,
M

Jesse is ook lang! Vorige week 95 cm en 14,5 kilo met 27 maanden. Dat lange heeft hij niet van mij hoor. Ik ben maar 1,65 cm.

Jesse vind het helemaal niet erg dat zijn vriendinnetje klein is hoor

Liefs

Ja, Eva is Eva en ik vind haar zachte gezichtje ook extra lief. Ze heeft echt van die Hollandse bolle wangetjes die heerlijk zacht aanvoelen! Max heeft die wangetjes ook…ik kan dus 2x ‘knijpen’! Ze ziet er wel baby-achtig uit, maar is in haar manier van doen wel al een echte lady. En maar kletsen en doen. Nu mag ze alleen wel even wat de lengte in weer, want mensen schatten haar 1,5 jaar. Maar dat geeft verder niet. Maakt niet uit dat ze niet groot is; voor een modellencarriere heeft ze toch te korte pootjes, net als mama!

Rainbow, J is van maart 2008, dus loop 1/2 jaar voor op Eva, maar is ook pas 88 cm en 12 kg (gisteren nog gewogen) hihihih dus ook maar een minimensje Tja papa en mama zijn beide maar 172/173, dus ja wat verwachtje dan? Geen reus iig!!!
Ohhh maar overigens zijn d’r benen wel lang, ze heeft een heel kort bovenlichaampje, zit in z’n rare fase nu, dat ze gaan groeien maar niet alles tegelijk!

Tim is idd erg lang voor zijn leeftijd. Hij was met 26 maanden 97 cm en 14,5 kilo. Hij zat met gewicht op gemiddeld en qua lengte 2 lijnen boven het gedmiddelde. Lekker genieten van je kleine kaboutertje, ze gaat vanzelf wel groeien en straks zullen onze kindjes wel even stil staan. Want anders gaat het wel erg hard.

Groetjes,
Sandra

Minke heeft maat 92 en weegt 14 kilo. Ze is best lang vind ik, maar ik ben zelf 1.82 en Gijs is 1.90 dus tja dat kan niet anders.
groetjes!

Mijn oudste mannetje Nick was met 24 maanden 1m04 en 17 kilo.

Mika was met zijn 2de verjaardag 1m01 en 23 kilo.
Nu een jaar en 2 maanden later is hij 1m14 weer zo hard gegroeit,das ook niet altijd leuk,hij heeft er zo’n last van.

Ik was trouwens met 2 jaar 74 cm lang en woog 10 kilo hihi ik was echt een ukkie en mijn kindjes zijn flinke reuzen.

Niemand verwacht dan ook dat mijn oudste 10 is en mijn jongste pas 3,die schatten Mika vaak al ruim 5 jaar
best rot voor hem.

Het grote hebben ze dus niet van mij.

Enne ik vond het wel heerlijk dat ik veel jonger werd geschat vroeger ze gingen altijd lekker met me tuttelen hihi

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Gewijzigd door - Biebske op 02 Dec 2010 17:53:22

Morga laatste meting op 17 november 91 cm en 13.9 kilo. En ze zat daarmee net boven het gemiddelde. Zeker ook gezien ze een meisje is. Het is een langde tante met benen tot het plafond

Groetjes,

Michèle

Merel was met 25 maanden 91 cm en 14,9 kg. Ook bovengemiddeld dus.

Groetjes Natasja