hallo ik ben de mama van Lency De Vries
En ik ben de mama van Cédric en Mélanie De Vries deze twee zijn 3 en een half
cédric en mélanie zijn geboren op 30-10-2004
met een spoedkeizer snede zijn ze op de wereld gebracht
de reden voor een spoedkeizer snede was omdat het hartje van me docher onregel matig was
en ik op 40 wkn een koorts had van 42 grdn dus met spoed een snede van me navel tot aan me blaas
de twins hebben 1week in de coveuse gelegen met antibiotica en ik ook naar die week mochten we naar huis de tweeling heb ik 6 jaar over moeten doen en uiteindelijk raakte ik zwanger door een ivf behandeling tijdens de bevalling waren er wat complicatie's enz dokter zei toen ga er maar niet vanuit dat er een derde kindje komt omdat dit ook al erg moeizaam ging enz op 07-07-2007 raakte ik zwanger van deze kleine meid zij is geboren op 19-04-2008 en is nu 5 wkjes oud ook zij is met een spoed keizersnede terwereld gekomen rede ook haar hartje ging onregelmatig kloppen en bleek tijdens het opensneiden van me buik dat ze in het vruchtwater had gepoept en onzettend veel poep in haar heeft gekregen dus ze is helemaal leeg gezogen 5 dgn moesten we in het ziekenhuis blijven naar die 5 dgn mochten we weer naar huis 1 wkje thuis hebben gezeten belande we weer in het ziekenhuis we hadden de buik virus en konden we onze voedsel niet binnen houden dus voor 3 wkn in het ziekenhuis gelegen maandag 26-05-2008 mochten we weer naar huis dus nu 5 dgn thuis en gaat redelijk moeite met slapen en mv heeft weer last van de spruw dus vandaag 30-05-2008 even spul halen voor haar dus al wat heel wat mee gemaakt maar het is een wondertje dat ze er is en ben supper trots dit is onze verhaaltje