Lekkere tosties


#1

Ik heb eindelijk weer een tostiijzer en van mijn collega kreeg ik als tip gietenkaas, met walnoten en honing en geitenkaas met rauwe ham met honing. Ik persoonlijk vind de eerste lekkerder en ik zit nog uit te buiken vamn 4 tosti’s… Maar het is wel gezond zeker als je bruin brood neemt want geitenkaas is niet vet.

Groetjes,

Michèle


#2

Oh lekkere “gebakjes” zo zeg!

Met pesto besmeren en dan mozarella en tomaat erop is ook zo lekker.

Of, als je het over de zoete boeg wilt gooien: chocopasta en schijfjes banaan! Of chocopasta en een plakje kokosbrood! Hmmmmmmmmm!!!

Groetekes, Sje


#3

@Sje zeker lekker want ik mag ze gewoon hebben die met die pesto klinken ook lekker, maar die onderste laat ike even staan

Groetjes,

Michèle


#4

Die onderste zijn inderdaad meestal alleen maar om naar te kijken. Haha!

Groetekes, Sje


#5

Mjamm, lekker!!!

Geitenkaas met ham en honing doen wij altijd op de gourmet ook lekker!

Op een tosti gooi ik vaak zo’n beetje alles wat ik in mn koelkast heb staan dat maar op een tosti kan.
Gisteren:
Tomatenpuree, champignon, uisnippertjes, tomaat, kaas, brie, roomkaas en kruidenboter.

Ehm… bijna pizza dus maar dan op een boterham, hihi
Lekker!!!


#6

Jummy! Wat ook lekker is, brie met ananas, en daar ben ik normaal niet zo van, kaas met fruit, maar deze combie vind ik echt heerlijk! Helaas hier geen brie!



#7

@ Malawimamajada, Geen brie?? Oke ik ga niet in malawi wonen, maar eh wel geitenkaas toch???

Groetjes,

Michèle