Ha ha ha Sugars303 dat zal je nog wel even houden Morgan stopt ook nog steeds van alles in der mond en dan hoor ik hmm lekkah.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha Sugars303 dat zal je nog wel even houden Morgan stopt ook nog steeds van alles in der mond en dan hoor ik hmm lekkah.
Groetjes,
Michèle
Bah, nee gelukkig heeft J die fase redelijk aan zich voorbij laten gaan! Wel eens een hap zand genomen hoor uit de zandbak, en poes krijg ook wel een tongzoen zo nu een dan! , maar vind het echt niet fris, teveel lessen gehad over hygiene tijdens mijn opleiding denk ik!
Het schijnt dat de mond van een mens de meeste bacterien bevat en niet die van een hond of kat ofzo… ik kon het ook niet geloven ( ik stop immers geen tennisbal uit de sloot in mijn mond zoals onze hond) maar ik zag dat pas op national Geographic. Gek he! Ik was wel verbaasd.
Maar goed de topic ging hier natuurlijk niet over dus hou er nu maar over op…
groetjes!
Hey hey
hier even heel erg OFF TOPIC
Linette, het klopt helemaal wat je zegt, dat van een hond dan. Ze hebben nl een “bacterie dodend middel” in hun bek.
Het is ook waar dat als je jezelf hebt gesneden, of verwond, en je hebt niets in de buurt (desinfectie middel) maar wel een hond, je het beste dan de hond over de wond kan laten likken. Het is dan zó genezen.
Zonder verder in details te treden, haha, want dan krijg ik da’lijk allemaal verschrikte berichten terug. DIT KLOPT.
Ook ik ben dus héél makkelijk wat betreft huisdieren, alleen maar goed voor de weerstand, naar mijn idee.
Plus mijn huis is héél schoon
ow ja pippy tongt ook iedereen hahaha!
onze kat, da probeert ze maar lukt nie, de hond van de buren, en regelmatig ook een kind op het kdv !
hahaha leuke reacties! nou het doet me goed te horen dat het allemaal meevalt met een huisdier in huis. ik had vroeger toen ik klein was een dwergpapegaai maar mijn moeder is zo een controle freak en ook nog eens ontzettend hygienisch dat ze de kooi op een dag expres in de tuin heeft gezet met de deur open! dat is nog eens gemeen heb weken gehuild om mijn vogel ze loog natuurlijk dat die om was gewaaid etc…maar goed ik merk wel dat ik wat van mama’s karakter heb overgenomen
ik zeg ook absoluut niet dat jullie in puinzooi leven hoor begrijp me aub niet verkeerd maar is het niet veel werk dan? 2x bed verschonen per week en 2x per dag stofzuigen en dweilen god dan ben je toch ook niet blij? maar goed zoals sommimgen van jullie al zeggen sommige mensen kunnen gewoon niet zonder huisdieren en dat kan ik begrijpen als je dat thuis ook was gewend hoor of dat je gewoon een dierenliefhebber bent.
ben ik zelf ook wel maar dan van een ander zoals buurman heeft een hond en ik zeg het heeeeeel eerlijk ik was doodsbang voor honden maar dankzij de hond van de buurman ben ik erover heen gegroeid echt een schat van een hond!
beetje off-topic idd hihihi maar zeg eerlijk dit is toch heerlijk kletsen zo hahahahah
trouwens waarom 3 slaapzakken tja gewoon geen zin om te sjouwen elke ochtend en simpelweg ik vergeet ook wel eens wat en dat zou dan net de slaapzak zijn! dus vandaar laat ik liever bepaalde spullen daar liggen kost me toch minder tijd met inpakken smorgens
Ach ja iedereen is anders toch!? En wij hebben altijd honden gehad dus zijn er idd mee op gegroeid.
Onz kdv heeft alles in huis, hoef geen slaapzak mee te geven. Alleen fles en warme hap en koekje. Brood en beleg hebben ze daar ook en diksap. En als ik reserve-kleren vergeten ben dan heeft hij een truitje van daar aan.
Ideaal.
22-12-2009 colin geboren
Nou het is wel veel werk hoor maar ja nu met twee kids is het toch wel steeds een troep! ( lees: als Minke een koekje eet ligt de hele grond onder de kruimels en als Neeltje een koekje eet smeert ze daarna vrolijk met haar handjes door haar haar) Sowieso is opruimen een tweede natuur geworden sinsd ik kinderen heb
Hier een witte kat die het leuk vindt zichzelf de hele dag te plukken en te wassen…pff, overal witte haren en ik dus ook maar stofzuigen! Ach, als ie s avonds lekker bij je komt liggen spinnen ( schoot dus ook weer vol haren…) dan ben je t weer vergeten.
mama1980
het poetsen is nog het minste werk, het meeste werk is het wandelen. Meestal zo’n 2,5 uur per dag. Maar ja daarmee ben ik wel 30 kilo afgevallen na de bevalling! En ik vind het ook wel lekker als de kleine lastig is hup de buggy in en wandelen.
Ik vind de haren minder erg dan al dat speelgoed verspreid over de grond. Als Colin naar bed is, ben ik blij dat alles weer in de doos kan…
22-12-2009 colin geboren
ja herkenbaar hier gaan we altijd als de kindjes in bed liggen speelgoed opruimen en daarna ploffen we op de bank en zeggen we “zo nu kan onze avond beginnen” ( om vervolgens helemaal in te kakken )haha!
Ja haha dat is inderdaad zo het speelgoed wat door het hele huis ligt dat kost haast nog meer tijd om op te ruimen dan een keer extra stofzuigen. En dan lekker even gaan zitten.