Hier haal ik regelmatig ideeen vandaan voor culinaire uitstapjes in de keuken, en ik heb er ook zelf meerdere recepten geplaatst. Het groeiende kookboek, een echt goede uitvinding voor iedereen die van koken houdt, of het nu simpel of ingewikkelt is: Check: http://kookboek.interact.nl/
Lekker!
hmmm dat zag er allemaal wel erg lekker uit haha heb hem opgeslagen.alleen je moet niet schrikken vn de nep recepten voral tussen diversen oohhhh erg
groetjes bianca
Gewijzigd door - bianca4 op 28 Nov 2002 18:50:02
jaaaa inderdaad. Voordat jullie slecht van me gaan denken, dat zijn dus niet de recepten die ik heb geplaats he?! Tja , je hebt rare mensen…zielig eigenlijk!
hahahahhaha begon al te twijvelen geintje hahaah ging net goed kijken en toen vie lhet op namelik dacht ohooooooo die corrine toch hahah
groetjes bianca
Jullie moeten dan echt eens dat poepplasrecept testen. Lekker hoor hahahahaha. Ik was gelijk nieuwsgierig naar de onzin recepten natuurlijk (kan dat nooit laten vrees ik…).
Maar er stonden ook echte lekkere dingen tussen, dusse…ik onthoud het.
Kennen jullie Smulweb ook? Daar zie je echt onwijs veel in. Ons kerstmenu komt daar dit jaar helemaal vandaan hoor!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
ja die kan ikmook we gaan altijd alles af,en hans van mij helemaal
die kookt meestal op zondag iets aparts en gaat dan uitgebreid zoeken op het net
groetjes bianca
misschien ook een tip daar haal ik zelf heel veel recepten vanaf www.snelklaar.nl je hebt keuze genoeg daar.
groetjes tooske