Ik ben Stephan en ik ben gek op gek doen!
Mamma en pappa moeten altijd vreselijk om me lachen als ik zo doe
Groetjes van Stephan (en van mijn mamma Bianca)
Gewijzigd door - Bieb op 10 Feb 2004 21:10:43
Ik ben Stephan en ik ben gek op gek doen!
Mamma en pappa moeten altijd vreselijk om me lachen als ik zo doe
Groetjes van Stephan (en van mijn mamma Bianca)
Gewijzigd door - Bieb op 10 Feb 2004 21:10:43
Wat een lekker kereltje!!
En een uitslover?? Nee toch, dat noemen wij vrolijk!!
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
Jeetje wat een geinige foto,
we moeten eigenlijk een nieuw item hebben op de site genaamd GEKKE BEKKEN TREKKEN
En Maureen hoe heb je je naam zo mooi geanimeerd?
Liefs Kristel
ik heb hem laten maken. ik zal vertellen hoe ik het gedaan heb. op www.gifplaatjes.nl staat ergens het "kopje"naamanimaties. dan ga je naar frenz animaties en daar kun je een plaatje uitzoeken die je leuk vind. je stuurt haar een e-mail(gratis) als ze hem gemaakt heeft dan krijg je hem toegestuurd. je moet de url er bij vragen want die heb je nodig om in dit forum te gebruiken. als je hem binnen hebt dan ga je naar je profiel en dan naar je handtekening. die URL zet je tussen en dan heb je hem. sucses meiden.
Oeps, ik ga het proberen!
Dat eerste deel lukt me nog wel maar dat laatste deel…haha!!
Nou ja, dat zie ik tegen die tijd wel weer!
Eerst maar eens een plaatje uitzoeken.
Bedankt!!!
Groetjes, Bianca, mamma van Stephan
P.S. komt je handtekening dan automatisch elke keer onder je berichtje te staan?
Of moet je daar nog iets voor doen?
als je een bericht in toest(antwoord geeft op een topic) dan zie je onderin aanvinken om je handtekening toe te voegen . die moet je dan aan vinken. en dieURL waar ik het over had moet je tussen die twee codes in toetsen die je ook gebruikt als je een afbeelding toe wilt voegen. ja een beetje ingewikkel lijkt het zo ,maar ik heb net geprobeerd om het voor te doen en dan krijg je een kruisje. even op een andere manier proberen uit te leggen [ ] tussen die twee haakjes zet je IMG dan je URL aan het einde van die URL zet je [ ] /IMG. /IMG moet dan ook weer tussen die haakjes.
als je je plaatje hebt en je hebt hulp nodig dan hoor ik het wel dan probeer ik het nog een keer uit te leggen oke?
Ik kon net niet op die bewuste site komen, maar probeer het straks nog een keertje.
Volgens mij moet dat met die url wel lukken.
Ik kan tenslotte ook foto’s plaatsen en ik had laatst ook die teletubbie geplaatst en die foto van die Harley.
Dat is toch hetzelfde principe?
Als het me niet lukt geef ik wel een gil!
In ieder geval bedankt!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan
ja dat is hetzelfde princiepe. en nu net lukte het wel die site probeer maar eens. doei doei
Hoi Maureen,
Ik heb nu inderdaad zo’n naamplaatje aangevraagd hoor, per e-mail.
Benieuwd wanneer ik hem krijg!
Heb op een andere site toevallig ook mijn naam gevonden, die gebruik ik denk ik tot ik die andere ontvangen heb!
Even kijken of hij lukt!
YES !
In één keer! En dat voor een blondje, haha!
Wel leuk hoor, heb nu de smaak te pakken!
Groetjes,
nou hartstikke leuk geworden hoor!!! echt geweldig. en ik ben ook wel een beetje trots dat ik het heb kunnen uitleggen. haha, ben ik ook niet zo’n held in. maar je hebt je naamplaatje snel gekregen, goed hoor…