Lekker uit ons dak gegaan! Of niet as?

Gisteren avond lekker naar amsterdam geweest en naa rhet concert van Acda en de munnik,poema’s,van dik hout en De dijk…Op het Java eiland. Wij waren er al om 17.00 uur en stonden op een of ander vip terrasje ergens boven zwaar te verbranden tussen allemaal blonde doosjes, wel gezellig!
We waren aan het wachten op Assie, die kwam wat later, toen ze er was mocht ze niet naar boven komen maar wij konden ook naar beneden…zwaar gefeest hebben we! Arme astrid moest zelfs bier drinken…
we hebben heerlijk meegeblerd maar pff heel veel bier en heel veel zon… ik heb gewoon een zonnebril op mijn kop staan (net alsof ik ben wezen skieen)
As vertrok weer naar baarn en wij moesten stukkie lopen om vervolgens als zombies in elkaar te storten bij broerlief.

Heb gister heel vaak beloofd vandaag met As naar het strand te gaan maar de kindjes trokken toch te erg dus na veel koffie en een heerlijk ontbijt zijn weer weer naar huis gegaan(bikini ook niet bij ons scheelt ook veel)

De foto’s die ik van Bennie heb gekregen staan hier…
http://www.ikkeben.nl/go?2128
maar deze wil ik jullie niet onthouden…

groetjes Kim, mama van

en

whahahah echt wel, ik kom strakkies effe verslagje doen. Eerst troep weer op zijn plek en kindjes verzorgen.

Ja ja, jullie weer als patsertjes bovenop een podiumpje met allemaal blonde dozen. Nou ik mocht er van meneer beveiliging niet op want het werd te vol. Hihhihihi beneden was veel gezelliger. en niet meer of minder te zien dan boven. Yep en Asje toch maar weer eens aan het bier, nou dat evenementen bier ( verdund of zo ) dronk soepel weg en vond ik waarempel lekker. Ooit eens zo ziek geweest van 1 flesje bier 13 jaar geleden dat ik het niet meer drinken kon. ( was over datum of zo ).
Jaaaaaa Assie had feest, was kei gezellie. Jammer al om 23.00u afgelopen was, meteen ook de kassa voor de bonnetjes dicht grrrrrrrrr. Geen drank meer voor ons ( kregen 1 overgebleven bonnetje van een jongen die zag dat we ook maar eentje hadden ) dus voor 2 bonnen scoorden Assie en Kim toch nog een biertje. Helaas en me chauffers moesten zelf nog hun kleintje ophalen dus wilden wel naar huis, helaas niet verder gefeest in Amsterdam, maar dat mocht zeker de voorgaande pret niet drukken. Uhhhm moet nog bekijken of de foto`s toonbaar zijn, staan op Bennie zijn camera dus daar moet ik even op wachten. Nou jongens, een leuk concert voor een volgende meet ? Ow wel niet leuk als kindjes niet mee kunnen dan, hmmmmm jammer.

Ben je zo zwaar Astrid dat meneer beveiliging het niet verantwoord vond?? (haha grapje )
Klinkt gaaf joh!! En bier vind ik eigenlijk ook heel goor, maar ja als het warm is smaakt alles wat koud is wel lekker toch?
Lijkt me heel gaaf zo’n concert, en zeker als je dan ook nog ikkebenners treft
Ik mag 8 augustus weer met m’n dochter mee naar K3 Heel wat anders maar ook leuk

ben benieuwd naar de foto’s!!

Groetjes Nathalie & Co

Klinkt alsof het gezellig is geweest!

Tessie

quote:
Ben je zo zwaar Astrid dat meneer beveiliging het niet verantwoord vond?? (haha grapje )

Groetjes Nathalie & Co

Hahahahaha nee joh, ik keek zo gevaarlijk, durfde die vast niet aan.

Hey K3 lijkt me ook tof. Misschien ook wel eens leuk om met Evianne naar toe te gaan. Ben benieuwd hoe het is dus verslagje maken he.

Doe ik!!
En het is zeker leuk voor Evianne, als ze de muziek tenminste leuk vind, als je dat ziet he al die kleine meisjes (en een enkele jongen) die meedansen en zingen, echt heel leuk!!
Dit word voor Demi de 2e keer

Groetjes Nathalie & Co

hihihihi uhhhmmmm of ze de muziek leuk vind, dacht het wel. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de K3 meisjes roept ze dan.

K3…wij gaan 12 augustus.
En Dennis is nu met Lisa naar de film!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

he tof dat jullie er een leuke feesje hadden .en het was er zeer gezellie, zo te lezen .wat flau het dat je geen bier meer kon kregen hihihihihihihi

groetjes marielle mama van
10-10-01

Tja, wat zal ik eens zeggen van die foto … `s. Nou gezellig was het wel.

eh… er zijn leukere foto;s van ons hoor… maar die met jou erop met bier deed het hem

groetjes Kim, mama van

en

ja he, de beer is los hihiihihihihih grapje assie .lievert van me

groetjes marielle mama van
10-10-01

Volgende keer wil ik ook mee!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

volgende keer kondig ik het groot aan ! Een meet voor de ikkeben mamma`s hahahaha
COOOOOOOOOOLLLLL

quote:
ja he, de beer is los hihiihihihihih grapje assie .lievert van me

groetjes marielle

Ja ja maak er maar grapjes over, wacht maar voor de volgende keer, ga je maar mooi mee aan het bier. Sterker nog, mag je m halen whahaha geintjuh meis.....

hahahahhahahah ja !! maar dan moeten we wel de kaarten iets beter regelen vantevoren… en niet eeh 2 dagen tevoren terwijl ruim 4 maanden van te voren dit al bekend was…(maar ja tja…st maarten lokte)

groetjes Kim, mama van

en

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa die foto’s!! Nu is het zeker, jullie zijn compleet uit jullie dak gegaan haha, leuk man!

Groetjes Nathalie & Co

Hihi lekker he dames, effe helemaal los !!!
Dat heb een mens weleens nodig

jaaaaaa gaaf zeg die foto’s jullie hebben lekker gefeest en duidelijk naar jullie zin gehad

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn