Lekker schreeuwen

Hallo allemaal,

Mijn kleintje heeft zijn stembanden ontdekt, lijkt het wel. De hele dag door ‘kletst’ ie wat af, maar nu is er de laatste dagen ook regelrecht geschreeuw bij gekomen. Het is geen huilen, hij lijkt ook helemaal geen pijn te hebben of zo, want hij lacht tussendoor, maar horen en zien vergaat ons af en toe. Wie herkent dit, en hield het ook weer op?

Groetjes,
Karelsmom~

Gewijzigd door - karelsmom op 17 May 2008 11:15:28

Heel herkenbaar. Nanik kan er ook wat van. Zo’n hoog gegil gaat door merg en been en als ik ze toevallig vast heb dan piepen mijn oren soms.

Het lijkt erop dat ze dat af en toe ineens een paar dagen doet en dan is het weer over.

Bianca

Mijn zoontje is nu ruim negen maanden en is ook lekker aan het schreeuwen hoor.
Tussen zijn gewone verhaaltjes door kan hij ineens gaan schreeuwen en kijkt je dan vervolgens heel trots aan.
Vooral als zijn oudere zus mee gaat doen, is een gezellig gesprek aan tafel echt niet meer mogelijk

Hallo Bianca en MissX, bedankt voor jullie reacties. Ik hoop stiekem echt dat het een soort fase is, want hij zit soms uren aan een stuk te joelen. Dan eindigt het met hoesten want hij maakt zichzelf behoorlijk schor. En maar lachen… TV kijken of met elkaar praten wordt dan een stuk moeilijker, inderdaad. Maar hij lacht er zo triomfantelijk bij dat ik er ook wel weer om moet grinniken.

Karelsmom~