Lekker op de camping geweest

Zo wat een heerlijke dag was het weer vandaag. We zijn lekker met shannen naar de camping geweest (daar bivakeren opa en oma tijdelijk omdat ze hun huis verkocht hebben en nog niet anders hebben gevonden). Het is zomaar 5 km bij ons huis vandaan, maar we hadden vandaag weer echt het vakantie gevoel. Shannen is gewoon beetje bijgekleurd in haar gezicht. Hele dag op haar driewieler in touw geweest en in de speeltuin, moets om 19.00 uur echt naar huis gesleept worden, had het nog teveel naar haar zin.

Gossie, na zo´n dag kijk ik al weer helemaal uit naar de zomervakantie. Lekker met de caravan erop uit en heerlijk relaxen en genieten met zijn drietjes.

Christa

oohhhhhhhh heerlijk is dat dan weer he

kan ook niet wachten tot de vakantie hoor

groetjes bianca

ja heeerlijk weer he, eindelijk een beetje weer buiten leven, kan er echt vangenieten

Hoi meiden,
Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit zo kampeerachtig was, maar sinds we shannen hebben verslaafd geraakt aan het kamperen. Als je je kind zo ziet genieten, geniet je zelf ook.

Wij gaan nooit zo ver (durfden we nooit vanwege shannen) inmiddels zou het wel kunnen hoor, want ze is gezond verklaart, maar ook dit jaar blijven we in nederland. We gaan naar Brabant naar Bergeyk (of Bergeijk) Misschien volgend jaar eens naar frankrijk ofzo.

Christa

Lekker hé dat weer! Was vandaag ook weer genieten.
Wij gaan dit jaar net als mijn zus op safari. Zij gaat alleen naar Tanzania en wij een weekje Beekse Bergen

Groetjes Miriam

Hoi Mimpie,

Ik ben niet zo´n wereldreiziger, dus zou liever weekje naar beekse bergen gaan als naar tanzania brrrrrr moet er niet aan denken om zover weg te moeten.

Christa