Morgen ga ik mijn laptop kopen en een wi fi router. Heb nu een moden van ziggo maar niet wi fi. Maar weet iemand of zo’n ding moeilijk is om aan te sluiten??
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 30 May 2011 16:20:49
Morgen ga ik mijn laptop kopen en een wi fi router. Heb nu een moden van ziggo maar niet wi fi. Maar weet iemand of zo’n ding moeilijk is om aan te sluiten??
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 30 May 2011 16:20:49
waarom koop je geen USB Wifi??
Die plug je in je usb en dan heb je ook draadloos internet
Liefs, Melanie
Jij bedoeld zo’n dongel?? Dan heb je toch een los abbonement nodig ook?? ik heb nu via de kabel maar daan wi fi modem
Groetjes,
Michèle
Nee geen dongel…
Wij hebben hier ook een router, (wifi dus) en Chris gebruikt via zn PC een usb stick, die de PC voorziet van intenet
Liefs, Melanie
Het is al gelukt ik zit nu lekker op de bank met mijn nieuw laptop en de aansluitingen werken ook allemaal. Kan ik lekker op de bank blijven zitten en als mer wil internetten kan dan ook alleen niet op de bank voor hem
Groetjes,
Michèle
Een sleutel (code) invoeren in je router en diezelfde sleutel invoeren op je laptop bij de draadloze verbinding… (WPA of WEP versleuteling - google hier maar eens op. WPA is beter dan WEP)
Oh dat heb ik gedaan ja dat moest anders kon ik hem er niet op aansluiten dus dan is het beveiligd
Groetjes,
Michèle
hahaha het is al gelukt, wilde al zeggen : kan nooit moeilijk zijn want mij ist ook gelukt, en ik ben een aardige doos met pc’s ! en vooral met aansluiten, maar dit was bijna een kwestie van , stekker dr in, en gaan met die banaan ! relaxt he
Pippy is geboren 17.07.2009
@ Sugars nou zo makkelijk ging het dus ook niet, de router bleek gereset te moeten worden en dat hadden ze er niet bijgezegd dus nog met de helpdesk a 65 cent per minuut aan de lijn gezeten. Moet zeggen hij heeft me geweldig geholpen en alles doet het maar dat resetten mogen ze er wel bij zeggen. Maar beide pc doen het dus het was gesellig hier gisteravond. Zat ik eindelijk op de bank met laptop dan wel zat Mervin achter de pc
Groetjes,
Michèle
ow hendig ja ! …nou hier wast met de ene laptop geen probleem, mijn hele kleintje was een hell, maar ja dat kwam omdat dat dan de derde invoeg was op ons netwerk… ja toen flipte hij een beetje , maar ik ook ik had een aardige meneer… die mij dat allemaal in jip en janneke taal kon uitlegge zodat hij toch redelijk aan de praat ging, 2 dagen later chraste me harde schijf maar ja daar kon de helpdesk nie veul aan doen, dus weer terug dat kreng, je blijft wel lekker bezig met die krengen hoor ! pfhhh
Pippy is geboren 17.07.2009
hier moest de desktop nog met een draadje en de laptop zonder dus voor mij al heel geompliceerd
Groetjes,
Michèle