Lekker gek doen!

Hebben jullie dat nu ook wel eens dat je een keer lekker gek wil doen! Alsof je nog een tiener bent met weinig verantwoordelijkheid! Soms mis ik dat zo he! En ja dan hoor ik mensen zeggen, wat houd je tegen, nou precies verantwoordelijkheid! Zou graag af en toe gek doen! maar uit de ban springen nu ik moeder ben vind ik wel moeilijk. Hoe is dat met jullie? Doen jullie wel eens goed gek?

das een goeie vraag en heb dr even over nagedacht maar tot mijn spijt moet ik zeggen nee echt gek heb ik al lang niet meer gedaan
alles moet gepland worden he met drie kids dus eigelijk krijg je daar de kans niet meer voor
zullen we gaan plannen dat we gek gaan doen hahaha

before you judge me, try hard to love me

Als je bedoeld de boel de boel laten en gaan stappen of zo. Nee dat heb ik al heel lang niet meer gedaan maar daar heb ik ook geen behoefte meer aan, heb al genoeg gestapt.

Als je bedoelt even lekker dol doen met morgan of zo dat doe ik regelmatig. Op zaterdag staan we met zijn twee te dansen in de woonkamer of we rennen achter elkaar aan in de tuin. Op de fiets gillen we samen als we onder een viadukt door rijden of een helling af roetsen, dus ja dan doe ik nog steeds lekker gek

Groetjes,

Michèle

Heel af en toe doe ik nog wel eens gek en dan leef ik me ook helemaal uit!! Mijn vriendinnen zijn ook allemaal moeder en eens in de zoveel tijd gaan we stappen met zijn allen. We zijn dan idd weer even tieners en doen de gekste danspasjes, bijv uit de jaren zestig of zo… Interesseert me dan ook niks hoe mensen me aankijken, want ik ben ff d’ruit en ik leef me uit!!!

Ligt eraan wat je bedoelt Maar ik heb één beste vriendin met wie ik altijd onwijs gestoord kan doen; dan zijn we ineens weer op het niveau van een puber en is het alleen maar giebelen en domme onzin l*llen. Binnenkort ga ik een nachtje met haar naar een beautyfarm, dus dan gaan we weer los. Heb er al helemaal zin an!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Inderdaad, wat bedoel je met gek doen?

Toen Sarah vier maanden was ben ik met een vriendin naar Mika geweest in Amsterdam (dat moest nl, we hebben hem nog nooit gemist als hij in nederland komt )
Daar deden we ook erg gek, maar wat wil je, met Mika.

Gek eigenlijk, dat verantwoordelijkheids gevoel heb ik niet zo erg. Niet dat ik het NIET heb, maar het voelt niet zo groots zoals je dat hoort als de baby op je buik wordt gelegd en je dan denkt: ojee, dat is nu mijn verantwoording.
Poe hee, hoe leg ik dat nou goed uit zonder dat het lijkt alsof ik het ouderschap niet zo serieus neem.
Als ik bijv. 's avonds van mijn werk naar huis fiets, en dus even alleen ben, voel ik me helemaal niet anders dan vóór Sarah. Ik ben nog net zo raar en onzeker

Wat ik ermee wil zeggen denk ik, ik leef van dag tot dag (voor zover Sarah dat toelaat) en als ik weg wil, naar vrienden ofzo, doe ik dat en dan gaat die kleine miep gewoon mee.
Nu ben ik bezig met kaarten voor Micha Wertheim, en dan zorg ik voor de beste opvang en ga ik met een goede vriendin weer heeeeeel kinderachtig doen.

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Tja met gek doen bedoel ik gewoon iets wat je normaal niet zo snel meer zou doen, das natuurlijk voor iedereen anders; zat te denken aan goed dronken worden, of met je blote kont in een zwembad springen etc! Wat voor jou doen gek doen is! Ik bedoel, toen ik in Amsterdam studeerde sprong ik geregeld uit de ban! De gracht in springen! etc! Gewoon lekker gek doen! Niet noodzakelijk met alcohol op! Vind soms dat ik beetje veranderd ben in een grijze muis! hihihih erg he!

Ik herken het wel een beetje hoor!
Voel me ook teveel moeder om weer eens een keer lekker dronken te worden en helemaal uit mijn dak te gaan met stappen. Dat voelt gewoon niet goed meer.

Maar gelukkig doen mijn vrienden dat ook niet vaak meer, dus gaan we dan meestal gewoon ergens wat drinken, of thuis gezellig doen

Maar ik herken wel wat je zegt!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tja, gek doen… Gek ben ik al, dus doe ik altijd al gek!
Maar met Luka doe ik nog gekker, zoals Michele met haar dochter. lekker zingen en gillen op de fiets, meekletsen met Luka in de kinderwagen. Mensen kijken dan ook alsof ik gek ben hoor!

Verder heb ik nooit echt de drang gehad om ’ uit de ban’ te springen, was ook geen uitgaanstiep. Dus voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
Wel gaat Luka gemiddeld 2 keer permaand uit logeren, niet omdat wij dat willen, maar de opa’s en oma’s vinden het zo leuk!
Dan gaan we wel eens ergens wat drinken of zo. Maar het heerlijkst vind ik het thuis, op de bank met een wijntje en dan House of Supernatural kijken.
Dan maar een grijze muis of huismus, I love it!

ja dat gevoel heb ik ook wel eens (lees vaker) nu ik een kind heb. wat ik wel eens doe is mijn man lastig vallen hahaha vooral als hij achter pc zit…gewoon pesten net een kind ben ik dan en ik krijg dan krampjes van het lachen omdat hij zo boos wordt hahahahahaha

of een muziekje opzetten en gewoon lekker dansen soms alleen soms met mijn man dit lucht echt op…ik deed vroeger nooit anders toen ik thuis woonde dus dan voel ik me weer helemaal de oude. of plotsteling inpakken en naar mijn ouders gaan en naar vrienden en kennissen terwijl ik in het begin altijd zo voorzichtig hiermee was vanwege de ritme van mijn kindje…maar nu durf ik meer.

echt gek doen? nou dat gaan we binnenkort doen 2 buurvrouwen van mij zeuren dat ze lang niet meer zijn wezen stappen nou dat gaan we dus volgende week eens doen papas zorgen voor de kleintjes en wij gaan uit ons dak heb er nu al zin in

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha dronken worden doe ik al jaren niet meer. Ik drink uberhaubt al jaren niet meer

Enne lekker uit de band springen en gek doen met me vriendin doe ik toch wel. Laatst toen we met mijn ma in de bruidsjurkenwinkel waren hebben we mekaar nog even lekker ouderwets af zitten zeiken. Mensen kijken dan van die zijn gek en ja dat zijn we dan ook

Groetjes,

Michèle

Nou, de tijd dat ik in hotpants mét doorzichtige broekspijpen en een bustier in de Amsterdamse IT/Roxy stond, heb ik allang afgezworen! En ik ben nooit in mijn blote kont de gracht in gesprongen, haha. Echt gek doe ik eigenlijk niet zo…Wel ook gillen in een viaduct, als Eva voorop zit. Dan roep ik: ‘Oeeeeeeeeé!’ en dan gillen we samen. En wij dansen ook. Zulke dingen wel, maar eigenlijk ben ik ook best rustig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ben ook nooit een gracht in gesprongen, wel ooit bijna een sloot in de gelazerd maar dat was niet expres zeg maar… Wel vaak thuisgebracht door de rood wit blauwe taxi

Groetjes,

Michèle

@Michele, ik vind je toch een (te) gek wijfie! In de rood-wit-blauwe taxi! Da’s toch behoorlijk gek!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha misschien wel gek maar ook ontzettend handig als je de weg naar huis niet echt meer weet of je fiets niet recht kan houden…

Groetjes,

Michèle

Echt gek doen heb ik ook nooit gedaan, maar zoals het stappen met vrienden mis ik af en toe wel…
Al onze vrienden gaan nog elk weekend (heel t weekend) stappen, maar als ik 1keer mee kan ben ik al blij… Ik ga na mn zwangerschap maar weer eens lekker de kroeg in met een vriendin… Staat nu zo raar hè met een dikke buik en een cola…

Zoals vandaag zijn Chris en ik een hele dag vrij…:smiley: Noah is met mn ouders mee en gaat met ze uit eten… dus wij zijn heerlijk burgelijk met zn 2en de stad in geweest, en hebben een terrasje gepakt…:smiley:

Maar mis mn kleine vent toch wel…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

hoi hoi, nou een keer flink lijp doen moet kunnen hoor vind ik ! of dat nu in de vorm is van met je kind in de boom hangen, gillen op de fiets, of dronken worden, en in de gracht springen …(wat ik overigens niet geprobeerd heb… ik hou niet zo van water)

als ik ff zo’n behoefte heb, zorg ik dat me kindje de deur uit is ! bij opa of oma, en dat ik haar na haar middag slaappie pas op hoef te halen , dat vind ik wel belangrijk ! want ik heb geen zin om met een katerkop mijn kind op te halen smorgensvroeg !
maar ik denk dat als je moeder bent je behoefte ook wel minder word !
tenminste ik heb ongeveer 10 jaar stevig gefeest… en ik was er wel een heel heel end klaar mee… echt naar tenten gaan of een housefeest…
da’s wel een beetje klaar , maar opzich waarom niet, als jij dat lekker wil, zoek een oppas neem je zwemband mee en spring ff nog een keer lekker in die gracht ! hihihihi !!