Lekker fietsen

heerlijk vandaag lekker voor het eerst op de fiets geweest britt vond het geweldig. Ze kon nog niet goed genoeg alleen en stevig zitten om te fietsen.
Het ruggetje moet natuurlijk wel goed stefig zijn.
nou maar hopen dat het mooi weer blijft haha.
nou tot de vogende keer maar weer.
en een dikke kus van BRITT

uuuhhhh sorry dat ik het dan zegt maar waarom ga je fietsen als ze nog niet stevig genoeg kan zitten

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

dat vroeg ik me ook af?? Of kan ze inmiddels wel zitten??

Groetjes Nathalie & Co

o ja sorry heb het er een beetje krom in gezet maar idd ze zit nu stevig en goed en alleen haha sorry maar ik typ soms te snel en dan gaat het fout dom dom.

oke dan heb ik niks gezegd

vond het al zo bizar en moet me dan inhouden om dan niet fel te reageren

heb ooit eens op inet wat ergs gelezen over een kindje wat niet goed kon zitten maar wel op de fiets mee ging,dus vandaar dat ik het toch een beetje netjes vroeg aan je

maare leuk he fietsen met je kleine meid heerlijk is dat dan met dit weer gaat een wereld voor ze open

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

jazeker gaat er een wereld open ze keek haar ogen uit en zat staads in haar handjes te klappen dat doet ze bij alles wat ze leuk vind trouwens erg lief.
kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gaan fietsen als de kleine nog niet goed zit dat kan toch niet denk aan de tere ruggetjes ze moeten het hele leven er nog mee lopen nee iedereen zij ook tegen mij van ach ze kan al lang op de fiets maar ik zie en voel zelf wel waneer ze er aan toe.
en het kan ook hellemaal niet als ze niet goed kunnen zitten wand dan zakken ze scheef.
nou tot schtijfs

Ben met Senna afgelopen dinsdag bij CB geweest en die vroegen mij:
"Ben je al aan het fietsen met Senna?"
Ik antwoorde natuurlijk: "NEE, dat kan toch pas vanaf 9 maanden ofzo?"
Ja, maar Senna zit al zo stevig en gebruikt de rugspieren goed dat je rustig kunt gaan fietsen…
Ik was helemaal verbaasd. We doen het nog ff rustig aan hoor, ze is nog geen eens 6 maand. We gaan eerst lekker shoppen voor een nieuwe fiets met zitje etc.
Dus dan zal het wel met 7 maand ofzo worden.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groet Vanessa mama van Senna.

nou dat is wel vroeg ja knap hoor dat ze al zo n stefige rug heeft lopen is ja ook wel lekker fietsen kan altijd nog. ik heb mijn oude fiets gehouden heb er alleen een dubbele standaart onder gezet dat wou ik wel voor de veiligheid.eigenlijk wil ik graag een moeder foets maar die zijn zo duur dat ik daar geen geld voor heb hellaas haha.
nou veel plezier met shoppen dan maar he.

Lekker he, om met dit mooie weer te gaan fietsen. Wij fietsen hier ook heel vaak.
Al van kleins af aan. Wij hebben een fietskar. Eerst zaten ze er met de maxi-còsis in. En nu gewoon in zon stoeltje met een tuigje. Ze vinden het helemaal geweldig en kijken hun ogen uit naar wat ze allemaal zien.

liefs Diana

jessejamai.tweelingsite.nl