Lekkage

he bah, gisteren avond laat begon het lichtelijk (niet veel hor) te druppen in de schuur. We dachten dat dit door de droger kwam, dus die uitgezet, maar nee, kwam van het dak. Dus alex het dak op, (plat dak) en dahct de oorzaak gevonden te hebben. er was wat verstopt ofzo, en een naad tussen de schuur en het huis, wat door de sneeuw makkelijk te bereiken ws met regen et.etc. Tja zal kunnen, weet er te weinig van om zelf een reden te benken.
Maar nu was ik net even in de schuur, en zit er ook een andere plek, op het plaafon, die wat nattig is!! Deze staat niet in connectie met de eerste natte plek, maar ligt er wel vlak bij. Maar omdat het niet in connectie staat, ben ik geneigd om te denken dat dit dus een andere plek is was lekt, en dus ook een andere oorzaak heeft. Lekker dus!! Ben beniewud wat het is, en of het makkelijk te maken is, binnen een paar uur!, zonder dat het teveel geld kost!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

He jakkes… das vervelend
Ik hoop voor je dat t snel opgelost is Gelukkig was het in je schuur, en niet in je huis!

Bij ons lekt het boven, althans er zitten dus vochtplekken. Echt lekken doet het alleen bij extreme regen hoor. Maar hier is heel de dakconstructie slecht… dus willen we dat oplossen kunnen we beter een nieuw dak laten zetten
Tja… en een nieuw dak op een oude onderkant… vind ik ook weer zo wat, dan blijf je bezig.
Dus we hebben maar besloten om nog maar weer een paar jaar te sparen, en hoop dat we dan een compleet nieuw huis kunnen laten bouwen…

Al ben ik bang dat dat niet binnen 5 jaar te realiseren is nu ik niet meer echt werk. (werk wel bij mn moeder in de winkel… maar das net genoeg voor de boodschappen ) dus echt veel sparen zit er nu niet in.

oh meis das balen! het is allemaal al duur genoeg… tja dat is het nadeel van een koophuis en het voordeel van een huurhuis
nee zonder gein… als ik bij kon spekken zou ik het doen maar helaas kom ik zelf te kort

Ach ja, lekkage! Heerlijk!
Ik hoop dat het snel gemaakt is voor jullie!

Hier lekt het gigantisch in ons washok, maar dan ook echt onwijs! Het regent er gewoon!
En het leuke? Ze kunnen de lekkage plek niet vinden… Heeft inmiddels al zo’n 200 euro gekost zonder resultaat.

Heel veel succes!

Sorry voor de late reactie, wij zijn een weekendje weg, dus kan maar weinig op internet!! Maar goed, bleek dus dat van de week (klopt, heb ik ook gezien, maar niet bij nagedacht) er een giga blok ijs van het dak was gevallen, op de grond en het schuurdak, wat op de schuur een deukje had veroorzaakt op het dak, waardoor het wat lekte. Dus papa kon het hier gelukkig gelijk maken, en het is weer op gelost (tenzij we maandag terug komen, en er een zwembad in de schuur is ontstaan!!!) hahahahaha, nee maar zonder gein, hopelijk is het nu opgelost, daar leek het in ieder geval wel op afgelopen vrijdag!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers