Lekage

Hoi meiden,
Nou zoals jullie weten zijn we nu een aantal maandjes verhuisd. We wisten van te voren dat er een lekage was geweest van de wc boven in de douche. De vorige bewoner zou dit hebben gemaakt, maar wij hebben voor de zekerheid bij de notaris nog een afgesproken om op papier te zetten dat als het niet zo zou zijn hij alles zou vergoeden(verborgen gebreken) We kwam er dan ook al vrij snelnachter dat er dus wel nog spraake was van een lekage, dus wij hem opgebeld ja is goed ik bel mijn verzekering, na eindelijk een maand verder ondertussen wat weer van hem te horen dat zijn verzekering het niet dekt. (ondertussen moet ik al 6 handdoeken neerleggen om te kunnen dochen zonder dat de wc beneden volloopt. Nou hij schakelde dus maar een externe partij in afgelopen februari, iedere keeer dat we belden en mailden hoorde we niks. Toen kwam hij met hetr bericht dat hij er niet aansprakelijk voor is volgens zijn externe partij alleen voor het plafond van de wc(ondertussen ging er vocht in me wc deur zitten en kreeg die moelijk dicht.NU moeten wij dus een rechtzaak aan gaan We hebben hem de kans gegeven om gewoon de spullen voor hetr maken van de badkamer te vergoeden dat was voor nieuwe tegels enz… NU is echt alles naar zijn moer me wc deur sluit helemaal niet meer de deur van de gang naast de wc ook niet de muren in de gang helemaal vol water verschrikkelijk. Me badkamer en wc stinken naar vocht loop constant te poetsen zie het niet meer zitten. OOk de advocaat vraagd 600 euro voorschot, en dna weten we niet eens of alles verhaald kan worden. Zo dat moest ik even kwijt.Wel 1 lichtpuntje ik heb een laptop gehad van me mannetje voor me verjaardag

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Je notaris heeft het vastgelegd ??? Dan zou ik die eens bellen om te vragen hoe dat kan dat meneer er alsnog onderuit kan. Heb je een rechtsbijstand verzekering ??? Zo ja, deze meteen bellen!!! Google eens op de vereniging voor eigen huis. Ik weet niet precies wat ze doen en heb nu ook geen tijd om even voor je te googlen( werken ), maar dat kun je zelf vast wel . Er bestaat ook een rechts winkel, wellicht dat je deze ook even kunt bellen als je geen rechtsbijstand verzekering hebt.

Succes.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

We zijn wel rechtsbijstand verzekerd alleen eigen huis zeg maar waren we te laat mee, is ons van te voren niet gezegd enweten wij veel dit is de eerste keer dat we een huis kopen. Waar we wel achter zijn is dat hij wel aansprakelijk is waarscheinlijk heeft hij geen externe partij, we wachten nu tot ze de schade op komen nemen wordt echt steeds erger.Straks wordt het nog ongezond, door schimmel etc…

Jeetje Tweetyx, wat een ellende.

Het laatste waar je op zit te wachten is een rechtzaak. Ik zou idd de notaris bellen, want het is niet voor niets allemaal vastgelegd. Ik hoop dat jullie er snel uitkomen en van jullie nieuwe huis kunnen genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

De notaris was al gebeld we hebben kopien van alles , maar ja zo lang hij niet wilt betalen wordt het erger en dan gata het hem erg veel geld kosten en niet alleen van de reparatie maar ook mijn waskosten en nieuwe handdoeken!!!

wat zegt je eigen verzekering ? Kun je het bv niet laten maken door eigen verzekering of de rekening laten doorsturen naar de zijne om zo een onleefbare en ongezonde situatie te voorkomen. De kosten zullen dan wellicht hoger uitvallen, maar hij moet die dus gaan betalen. Zijn probleem dat het dan hoger wordt als hij te lang sukkelt hiermee en jullie daardoor zelf actie ondernemen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Het is gewoon een vervelende situatie, als hij gelijk actie had ondernomen dan was het nu al klaar, de lakage wordt steeds erger en we mogen niks doen tot er een expert is komen kijken wat de schade is.Vandaag weer bellen wanneer ze komen want we horen steeds niks.

Dat is gewoon echt BAGGER!! Een echte tegenvaller, maar als alles bij de notaris is vast gelegd, lijkt mij dat jullie volledig in jullie recht staan.

Hopelijk komen jullie eruit zonder rechtzaak, want dat kan wel even duren!

En een laptop… dat is pas verwennen!

Fijn, nu nog ruzie erover met me vriend, de advocaat kost 600 euro vooraf dan kijk ze of we dat winnen, dus als ze zegt van niet zijn we 600 euro kwijt. Nu zegt iedreen om me heen zou je wel via een advocaat gaan spelen ik weet het niet meer hoor.Wat moet ik nu straks kan ik me nog iedere dag gaan werken om alles te kunnen betalen, of erger komen we in de schulden, alles spookt door me hoofd.

Ben het helemaal zat, heel dit huis, overal stank,kan blijven poetsen. Vanmiddag was is aan het werk en kwam toevallig die @#$%$#^$$%(vorige eigenaar), ik vroeg hem of hij mijn mail had gehad, ja bla bla bla hij zou vanmiddag bellen en het laten weten niet dus. Nog nisk gehoord. Rens heeft nu dus een advocaat ingeschakeld zonder overleg alles gewoon opgestuurd, terwijl we daar even mee zouden wachten, zit er helemaal doorheen. Heb nergenn meer zin in, ben moe en helemaal zat.

meer als je heel veel sterkte wensen kan ik niet, maar geloof gelijk dat je er helemaal doorheen zit

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker