Hoi meiden,
Nou zoals jullie weten zijn we nu een aantal maandjes verhuisd. We wisten van te voren dat er een lekage was geweest van de wc boven in de douche. De vorige bewoner zou dit hebben gemaakt, maar wij hebben voor de zekerheid bij de notaris nog een afgesproken om op papier te zetten dat als het niet zo zou zijn hij alles zou vergoeden(verborgen gebreken) We kwam er dan ook al vrij snelnachter dat er dus wel nog spraake was van een lekage, dus wij hem opgebeld ja is goed ik bel mijn verzekering, na eindelijk een maand verder ondertussen wat weer van hem te horen dat zijn verzekering het niet dekt. (ondertussen moet ik al 6 handdoeken neerleggen om te kunnen dochen zonder dat de wc beneden volloopt. Nou hij schakelde dus maar een externe partij in afgelopen februari, iedere keeer dat we belden en mailden hoorde we niks. Toen kwam hij met hetr bericht dat hij er niet aansprakelijk voor is volgens zijn externe partij alleen voor het plafond van de wc(ondertussen ging er vocht in me wc deur zitten en kreeg die moelijk dicht.NU moeten wij dus een rechtzaak aan gaan
We hebben hem de kans gegeven om gewoon de spullen voor hetr maken van de badkamer te vergoeden dat was voor nieuwe tegels enz… NU is echt alles naar zijn moer me wc deur sluit helemaal niet meer de deur van de gang naast de wc ook niet de muren in de gang helemaal vol water verschrikkelijk. Me badkamer en wc stinken naar vocht loop constant te poetsen zie het niet meer zitten. OOk de advocaat vraagd 600 euro voorschot, en dna weten we niet eens of alles verhaald kan worden. Zo dat moest ik even kwijt.Wel 1 lichtpuntje ik heb een laptop gehad van me mannetje voor me verjaardag
Liefs en dikke kus brenda en charissa