Had ik een tijdje geleden al gepost dat morgan geen luier aangekregen had op het kdv hadden we gisteren weer een leuk nieuw incident. Morgan heeft een hele kapote knieholte, het is zeg maar een grote smetplek en ze krabt eraan. En door strakke broeken en maillots geneest het niet, want dat broeit. Dus we laten haar thuis al steeds met blote benen lopen. Ook heb ik haar in een nachtjapon en met dunnere slaapzak in bed gelegd en dat gaat al een stuk beter. Maar ja we zaten met het kdv. Hoe gaan we dat doen. Dus ik me gisteren bedacht dat ze even alleen maar jurkjes en rokjes aankrijgt naar het kdv en als ze binnen is dan geen maillot aan. Extra sokken meegegeven en een tube bapantene. Cardiflor is te zwaar nu en te vet en bepantene gaat heel goed nu. Ik gevraagd of ze dat zo mochten gebruiken zonder medische verklaring. Ja dat mocht. Was de leidster van het luierverhaal. Dus ze zegt het zal wel gaan jeuken als het droog wordt. Dus ik zeg ja en dan moet je er een beetje opsmeren. Niet te veel want het moet wel indrogen maar er een beetje omheen. Was geen probleem en met die maillot kwam ook helemaal goed. Komt Mervin haar gisteren halen. Hebben ze niet gesmeerd want ja mamma had niet gezegd wanneer en ze had ook der maillot aan want ja daar was ook onduidelijkheid over. Ik was zo pis en pislink. Gelukkig kent de hoofdleidster mij heeeel erg goed en geloofde er al geen bal van. Ik zei ook al zelfs al zou ik niks gezegd hebben als je al 12.5 jaar in de opvang werkt kun je toch zelf ook nadenken en bedenken dat een kind waarvan mamma 's morgens der maillot al uit doet ik dat niet zonder reden doe en helemaal omdat de plekken heeeel duidelijk zichtbaar zijn, een been is het haar hele knieholte. Ik doe er alles aan om het te laten genezen. En dan dit. Maar goed omdat dit al het 3e incident is met haar gaan ze nu maar even een gesprekje met haar aan want ik wordt het spuugzat. Echt het is een wereld kdv maar met haar is het elke keer wat.
Groetjes,
Michèle