Leidster kdv krijgt een gesprekje

Had ik een tijdje geleden al gepost dat morgan geen luier aangekregen had op het kdv hadden we gisteren weer een leuk nieuw incident. Morgan heeft een hele kapote knieholte, het is zeg maar een grote smetplek en ze krabt eraan. En door strakke broeken en maillots geneest het niet, want dat broeit. Dus we laten haar thuis al steeds met blote benen lopen. Ook heb ik haar in een nachtjapon en met dunnere slaapzak in bed gelegd en dat gaat al een stuk beter. Maar ja we zaten met het kdv. Hoe gaan we dat doen. Dus ik me gisteren bedacht dat ze even alleen maar jurkjes en rokjes aankrijgt naar het kdv en als ze binnen is dan geen maillot aan. Extra sokken meegegeven en een tube bapantene. Cardiflor is te zwaar nu en te vet en bepantene gaat heel goed nu. Ik gevraagd of ze dat zo mochten gebruiken zonder medische verklaring. Ja dat mocht. Was de leidster van het luierverhaal. Dus ze zegt het zal wel gaan jeuken als het droog wordt. Dus ik zeg ja en dan moet je er een beetje opsmeren. Niet te veel want het moet wel indrogen maar er een beetje omheen. Was geen probleem en met die maillot kwam ook helemaal goed. Komt Mervin haar gisteren halen. Hebben ze niet gesmeerd want ja mamma had niet gezegd wanneer en ze had ook der maillot aan want ja daar was ook onduidelijkheid over. Ik was zo pis en pislink. Gelukkig kent de hoofdleidster mij heeeel erg goed en geloofde er al geen bal van. Ik zei ook al zelfs al zou ik niks gezegd hebben als je al 12.5 jaar in de opvang werkt kun je toch zelf ook nadenken en bedenken dat een kind waarvan mamma 's morgens der maillot al uit doet ik dat niet zonder reden doe en helemaal omdat de plekken heeeel duidelijk zichtbaar zijn, een been is het haar hele knieholte. Ik doe er alles aan om het te laten genezen. En dan dit. Maar goed omdat dit al het 3e incident is met haar gaan ze nu maar even een gesprekje met haar aan want ik wordt het spuugzat. Echt het is een wereld kdv maar met haar is het elke keer wat.

Groetjes,

Michèle

kan me goed voorstellen dat je daar behoorlijk nijdig over bent zeg.
gaat nu die hoofdleidster een gesprek met haar aan?
belachelijk trouwens dat iemand die dit al zo lang doet op deze manier met de kinderen omgaat.

liefs,
Rinske

Ja de hoofdleidster gaat dat gesprek met haar aan omdat het steeds met Morgan is dat het gebeurd.

Groetjes,

Michèle

wat raar!
je zou denken dat ze dan in het algemeen zo is, maar als het alleen bij Morgan is is dat wel nog vreemder.

liefs,
Rinske

nou ja pappa heeft niet gevraagd of dit ook zo gaat met andere kindjes maar het is wel duidelijk dat het wel bij morgan is.

Groetjes,

Michèle

oh oke, nou ja dan nog mag zoiets niet gebeuren en zeker niet zo vaak achter elkaar. dat er is een keer een misverstand is oke maar t gebeurt nu wel behoorlijk vaak.

liefs,
Rinske

Inderdaad vandaar datr gesprekje nu dus en gelukkig hoor want anders had ik er vandaag zelf op aangedrongen want zo breng ik haar met een rotgevoel ook al is het maar 1 dag in de week dat zij op morgan der groep staat.

Groetjes,

Michèle

gelijk heb je, zou ik ook hebben.

liefs,
Rinske

Naar is dat, als je dat soort kwesties hebt met je kdv. Goed dat er een gesprek met haar gaat zijn en dat je de hoofdleidster wel hoog hebt zitten. Ik hoop dat er eindelijk een knop omgaat bij die andere leidster, want dit is best dom allemaal.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ben ik ook erg blij om Mriek en haar hoofdleidster en een andere zijn er eigenlijk alle dagen dat Morgan er is het is dus alleen de woensdag. Ik ga haar vanmiddag zelf halen dus ik ben benieuwd.

Groetjes,

Michèle

Ik ook! We horen het vast wel

Groetjes,
M

Ha ha ha echt wel

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Ik hweb op het kdv toch een medische verklaring in moeten vullen. Dat vind ik overigens geen probleem hoor en ze hebben twee keer netjes gesmeerd. Het izet er ook al beter uit en de korstjes laten langzaam beetje bij beetje los. Ik heb niet echt met de hoofdleidster kunnen praten want iedereen kwam geloof ik om half vijf zijn kind halen dus geen mogelijkheid van even rust. Maar ik kon wel merken dat er een gesprekje geweest was. Ik hoor het denk ik nog wel.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze beter lijken te hebben gesmeerd vandaag. Anders even een afspraak maken, los van de haal- en brengmomenten? Heb je even tijd om het erover te hebben.

Groetjes,
M

Ik kijk morgen even anders maak ik een afspraak.

Groetjes,

Michèle

Jeetje zeg wat vervelend dat ook dit al verkeerd is gegaan, en dat steeds bij dezelfde! Zegt toch wat over haar… Gelukkig maar dat ze met haar hebben gepraat, ik hoop dat het heeft geholpen!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Heb vanmorgen de hoofdleidster gesproken. Ze was er toch niet aan toe gekomen om te praten met haar. En ze wil het er eigenlijk bij laten. Prima maar de eerst volgende keer dien ik nu een officiele klacht in tegen die andere leidster.

Groetjes,

Michèle

En zo is het maar net!

Groetjes,
M