Lego in de wasmachine

Arno had nog een curverbox vol met lego staan hier op zolder van toen ie zelf nog kind was…
Nu was dat supersmerig geworden van al die jaren op zolder staan…
Dus ik hup in een kussensloop een elastiekje erom en wassen maar, nou ging super zeg!! gewoon 30 graden en zonder centrefuge (hoe schrijf je dat eigenlijk?!?)
Dus volgende lading en weer wassen maar…
Wasmachine klaar ohhhhh ik ging kijken whaaaaaaaaa, was de sloop gescheurd, was een oudere dus ik denk dunner…
Alles los in de machine
Nou koste heel wat gewroet en gepulk, maar als het goed is is alles er nu uit, en tis nog schoon ook, volgende keer toch maar niet meer in de machine denk ik

Groetjes Nathalie & Co

ja deed ik ook altijd met de dublo blokken,maar gelukkig nooit dat de kussensloop open is gegaan

maar was van jou zekker dat kleine spul van lego

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Dan ben je wel even bezig geweest om alles er uit te plukken
Maar het blijft leuk speelgoed lego.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nog een extra tip als je Lego wast in de machine (ik doe trouwens gewoon met centrifuge en dat gaat prima! Komt het er vrijwel droog uit):

Bind de kussensloop dicht met 2 afzonderlijke touwtjes of elastieken. Ik gebruik altijd van die dikke haar-elastieken en ik doe er 2 om de kussensloop heen met een centimeter of 4 ertussen.

Mocht een binding losraken dan heb je die andere er nog als een soort veiligheidsbinding omheen zitten.

Groetekes, Sje

Nou die tip daar zou ik niks aan gehad hebben (neem niet weg dat het geen goede tip is) want mijn sloop scheurde gewoon de elastiek zat er nog netjes om

Groetjes Nathalie & Co

Idd bianca die kleine lego
Maar nu zit ie schoon in een afgsloten box, dan word ie niet zo snel meer vies

Groetjes Nathalie & Co

Hallo!

Mijn moeder vertelde mij een keer, dat mijn tante vroeger ook eens lego in de wasmachine wilde wassen. Ze had er alleen niet over nagedacht, dat lego van plastic is, en zette de wasmachine op 90 graden!! Lekker schoon dacht ze…Alles gesmolten tot 1 grote klomp!!!HAHAHA!! (daar ging een kapitaal…)

Groetjes Charon

Oepssss haha! Nou zover had ik al wél nagedacht LOL
netjes op 30 graden

Groetjes Nathalie & Co

Sonde trouwens zeg, inderdaad een kapitaal!

Groetjes Nathalie & Co