Lego, duplo en ander spul

Hey,

Mijn kleine heeft sinds 3 weken lego, duplo en van dat grotere stapelspul (geen idee wat de naam is) ontdekt bij oma in NL. We hebben nu dus vanallles meegenomen vanuit daar voor haar, ze vind het echt geweldig.

Zijn jullie kindjes hier ook zo gek mee, geintereseerd in? Duplo en die grotere speelt ze alleen mee, lego nog wel onder toezicht omdat het kleine stukjes bevat, maar ze eet al lang geen speeltjes meer

Ik vroeg me het gewoon af want zoals jullie je misschien herinneren was ze nooit lang tevreden en kon ze niet alleen spelen maar sinds we dit hebben ontdekt kan ze soms wel 1 uur zelf dingen bouwen! Geweldig

morgan speelt er soms geloof ik wel eens mee op het kdv maar nog niet heel veel. Denk dat ze er nog net iets te klein voor is.

Groetjes,

Michèle

jessie is er ook helemaal verzot op heb ik hem ook zeker wel een uurtje zoet mee…

Groetjes!

Dylano heeft die grote ook en ook de houten blokken, maar die zijn alleen nog leuk om ergens anders in te doen, echt mee bouwen doet hij nog niet.

Hoe was het in Nederland? Leuk gehad?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Aaron is een echte duplo fan.
Kan daar heel goed mee spelen…we hebben zelfs de grote treinset gekocht.
Maar ook hiermee…moeten we meespelen hij wil niks alleen!

Gr, Danielle

Ja, hier kan hij er ook heel goed mee spelen!
Bij allebei de oma’s staat een grote krat en thuis hebben we een boerderij treintje en graafmachine.
Hij vindt vooral de poppetjes en dieren leuk.
Hij zet ze overal op en doet ze in de boerderij deur open en dicht en eruit, en rijden met de tractor ed. Heel leuk!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier heb ik onlangs de box met grote lego blokken van zolder gehaald. Deze zijn van mezelf geweest vroeger. Hij vond het wel leuk om de blokken te klikken en weer los te maken maar is er nog niet zo mee bezig. Hij vind de poppetjes en dieren interessanter

Groetjes Bianca

Tim speelt al erg lang met duplo en vind het helemaal geweldig. Hij vind veel speelgoed leuk, maar duplo en auto’s zijn echt zijn favoriet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja echt leuk om te zien hoor, hier worden echt dingen gebouwd, auto’s en huizen etc! Ik vind het echt geweldig, soms vraagt ze me wel om hulp als ze bijvoorbeeld het stuurtje van de auto niet kan vinden, dan moet ik het zoeken.

Duplo hebben we hier giga veel van en er is altijd veel gebruik van gemaakt. Nu is de jongste ook groot genoeg voor lego dus gaat de duplo wat meer op de achtergrond. Maar met beiden word hier veel gespeeld, ik vind het ook mega speelgoed. Het is speelgoed waar kinderen in vele opzichten een hoop van kunnen leren op een leuke manier.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!