Leeg vruchtzakje


#1

Hey mamma’s

Vandaag zijn we bij de verloskundige geweest voor de 8 weken echo, helaas kregen we te horen dat er niks in het vruchtzakje zat… Ergens kwam het niet als een verassing, ik heb met 5 weken een echo gehad omdat ze niet wisten hoever ik was, daar was weinig op te zien, na een inwendige echo en goed zoomen en zoeken zagen ze een kleine hartslag, deze blijkt achteraf van mijzelf geweest te zijn.
Maar ondanks het feit dat ik het in mijn achterhoofd had zitten kwam dit echt als een klap.
Morgen moeten we naar het ziekenhuis.
Ook is mijn eerste rauwe reactie, wil ik nog wel een tweede? Ik was van Eva erg beroerd, en was dat deze “zwangerschap” weer.
Vindt het erg eng allemaal.

Liefs, Patricia

To a child’s ear ‘Mother’ is Magic in any Language.


#2

Wat sneu Neem de tijd, niets overhaast beslissen. Eerst dit een plek geven. Heel veel sterkte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Heel erg voor je, veel sterkte gewenst!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#4

He wat naar… sterkte meid!
Gun jezelf even wat tijd om dit te verwerken voordat je andere grote beslissingen gaat nemen.

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#5

Wat ontzettend verdrietig dat er alleen een leegvruchtzakje is. Logisch dat dit een grote klap is. Ondanks dat ze op een eerdere echo niet veel zagen hoop je toch dat het allemaal goed zit en dan is dit heel heftig om mee te maken. Zelf heb ik na de zwangerschap van Tim 3 miskramen gehad, dus weet uit ervaring hoe erg het is om mee te maken. Ik zou zeker nu geen beslissing gaan nemen of je wel of niet nog een 2e kindje wil. Maar probeer eerst dit verdriet te verwerken. Ook al was je nog niet zo lang zwanger, neemt niet weg dat het echt een klap is die je goed moet verwerken. Praat erover met de mensen om je heen en met je vriend/man en bespreek daarna of je nog voor een volgende zwangerschap wilt gaan.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#6

Sterkte zeg… Wat lijkt me dat moeilijk. …


#7

Sterkte!! Neem de tijd om hierover te praten en het te verwerken.

Liefs, Anne