hallo dames ,
ik kom weer even langs om te kijken hoe het met iedereen gaat ,
heb alles weer gelezen en ben weer op de hoogte .
zoals jullie weten hebben ik en malnief even alle testen de duer uit gedaan en proberen ons nu even te focussen op andere dingen , na anderhalf jaar proberen zwanger te worden begon het erg frustrerend te worden .
maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en merkte laats dat ik mijn eisprong had , dat weet je na zo lang wel te herkennen .
heb dus toch maar even de stoute schoenen aan gedaan en toch maar even flink geklust.
nu heb ik eigenlijk vanaf de dag van mijn ovulatie al het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
enorme kramp en vreselijke pijn in de onderrug , dit komt mij niet bekend voor .
ik kan dus echt niet recht lopen van mijn rug , iemand een idee wat het kan zijn ?
ik vraag het hier maar , wie weet herkend iemand het , ik ervaar dit als menstruatie pijn alleen dan zonder bloed .
groetjes
Lben ik weer even
Ik herken het wel als menstruatiepijn.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ja als de kinderwens er eenmaal is, dan is dat moeilijk van je af te zetten he…dat had ik zelf ook.
De pijn die je nu voelt kan natuurlijk van alles zijn. Een wat extremere ongesteldheid, gewoon helemaal iets anders wat helemaal niets met ongesteldheid of zwangerschap te maken heeft. Ik weet wel dat ik, toen ik ongeveer een week zwanger was 1 nacht heel veel kramp heb gehad. Echt een pijn die ik nog nooit had gehad. Wil je hier geen hoop mee geven hoor, want zo zijn er natuurlijk nog 1000 dingen die het kunnen zijn. Ik heb ook weleens enorme pijn in mijn rug gehad wat door trok naar mijn buik en dat was weer heel wat anders.
hallo ,
menstruatie is het niet , veel te vroeg , maar wel die pijn dus .
ik had zaterdag mijn ovulatie trouwns , de dag daarna is de pijn begonnen .
groetjes
Wat Sje ook al zegt het is heel moeilijk te bepalen wat het is. Ik hoop in ieder geval voor jullie dat het van al die dingen dat het kan zijn komt van zwanger zijn
Groetjes,
Sandra