Laten vallen als plank

ruben staat aan de tafel en laat zich vervolgens als een plank zo stijf, achter over vallen…in plaats van op zijn kont te zakken…
ik vind dit best gevaarlijk eigenlijk…hij komt dan knettertje hrad op grond terecht!!!
kan ik hem niet leren om dat anders te doen? ik laat hem werl altijnd op zijn kontje zakken zeg maar…maar ik kan er natuurlijk niet altijd bij blijven zitten!

iemand tips?

groetjes!!

karin

Dit heeft Nora ook een week gedaan toen ze net kon staan. Het lukte hara nog niet om door haar knieen te gaan. Was geen leuke week, veel huilen en veel oefenen samen. Na een kleine week had ze door dat het veel minder pijnlijk was om te gaan zitten ipv direct te gaan liggen.

Wat je kunt doen is samen de bewging van door de knieen gaan oefenen. Zelf leert hij het ook, omdat het alternatief behoorlijk pijnlijk is.

Ik hoop dat hij het snel doorheeft! Succes.

Lilypie Second Birthday tickers

oej, nee ik weet niet wat je eraan kunt doen, rico heeft dat nooit gedaan.
succes ermee!
trouwens ik denk als het pijn genoeg doet dat ie er wel mee op gaat houden

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Julian heeft het een keer buiten gedaan. Maar dat was boosheid. Hij wilde niet meer meelopen en ik had geen zin om hem te dragen. Door zijn winterjas en mutsje kwam hij gelukkig niet zo hard op de grond, maar hij heeft er wel van geleerd en heeft het sindsdien niet meer gedaan. Ik kan je dus eigenlijk niet helpen… Misschien inderdaad veel oefenen (en voordoen ).

Succes!

Hij komt er vanzelf achter dat het toch niet zo fijn is,
dus nog even aankijken, en niet te veel op in gaan.

M.

Met vallen en opstaan dus…
Helaas geen tips… succes…

Herken het niet maar het lijkt mij ook dat als het maar een keer goed pijn doet dat hij het dan laat…
Oefenen lijkt me een goed plan. Ze zijn slim genoeg om het gauw door te hebben hoe het anders kan

Succes

Groetjes Bianca

heb er alleen zelf zo’n hekel aan als ie zo hard valt…
maar ja…ook daar is niks aan te doen! dat zal nog wel vaker gebeuren denk ik…
misschien komt het ook wel dat ie nog niet zo heel lang staat en stapt( aan de hand dan he) hij staat nog niet echt stevig op de benen zeg maar!
we gaan maar flink oefenen en kijken wat het word!
hij gaat ook nog niet zelf staaan dus ook daar gaan we mee oefenene. ik weet alleen nog niet goed hoe we dat aan gaan pakken…
ik denk dak hem eerst maar eens op zijn knieen laat zitten… dan is ie al halverwege…!

groetjes!

karin

Over dat zelf gaan staan he…
dat valt echt bijna niet te oefenen, dus ik dacht, laat maar, met Seth.
Nou een paar dagen geleden stond hij ineens zelf op en liep weg.
Dus hij krijgt het vanzelf wel door.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

valt inderdaad niet mee om gaan staan te oefenen…
om 1 of andere reden snapt ie nog niet dat ie ook op zijn kieen kan zitten…hihi
hij keek me aan of ik van een andere planeet kwam hihi

groetjes!!!

karin