Laten liggen of eruit halen?

Hoi,

Ik heb ook niks met sprongetjes.
Het zijn gewoon faces waar je door heen moet zoals Georgina al schrijft.
Ik heb het Oei ik groei boek dan ook niet in huis.
Heb ook altijd eigenlijk wel een oplossing gevonden als er iets was of raad gevraagd bij familie.

Met huilen werden ze er bij ons niet uitgehaald.
Want vaak was het zo als je boven kwam en ze zagen je dan werd er een big smile opgezet.
Nee hoor, ik vond dat brullen/huilen wel prima.
Lekker een half uurtje de babyfoon uit en daarna weer aan.

En ze moeten ook maar wennen aan geluiden.
Je kunt niet altijd zachtjes doen. Dus gewoon naar boven gaan en over het laminaat lopen.
Ook al kraakt ie vreselijk en hij wordt er wakker van, laat hem maar even huilen.
Stopt vanzelf. En zoals ik al schreef zet de babyfoon een tijdje uit.

Groetjes Lisan.

quote:
Ik heb ook niks met sprongetjes. Het zijn gewoon faces waar je door heen moet zoals Georgina al schrijft.

Sprongetjes zijn fases: fases waarin er een mentale ontwikkeling wordt doorgemaakt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat bij ons het beste werkt;
Even naar binnen gaan. Troosten, zeggen dat mama er is en kusje en weg gaan. Ook al huilt hij tijdens dit hele riedeltje.
Bij ons -advies via het cb gehad- stonden wij echt met open mond te kijken hoe goed het werkte. Je loopt weg en denkt; dit gaat nooit goed komen. En een paar tellen erna viel ze stil. Tis gewoon even; ik wil weten dat jullie er zijn volgens mij.
Succes!

@ iedereen, k heb jullie adviezen meegenomen en ga zeker m laten liggen en laten mekkeren.

@ lisan hahah babyfoon uit…k heb er geen…lekker rustig…anders ben ik toch alleen maar aan t luisteren …en vlieg bij elk kikje naar boven…

CHECK www.mi2u.web-log.nl voor meer mama verhalen e.d.