Ik weet dat rainbow er laatst een topic over had, maar dit geval vind ik anders.
Dylano is een 9 maanden net een halve kilo aangekomen en in de lengte 4 cm. Nu is het geval dat hij afgelopen maand weer 100 gram is afgevallen door zijn ziek zijn. Vrij normaal en geeft ook niet. Maar als je ziet wat hij eet voor en na zijn ziek zijn vraag je je af hoe het kan dat hij zo weinig aankomt. Ik verwacht nog wel een oproep te krijgen van de ka arts want die wilde zijn groei wel in de gaten houden of door hun of door middel van cb maar daar aat hij maandag als het goed is voor het laatst naar toe.
Dit is wat hij momenteel eet
’s morgens 3 boterhammen (alleen ronde korst eraf ie moet hij niet) waarvan eentje met worst en 2 met zoet beleg, een stuk fruit en dan nog een koek , meestal geen kleintje.
Hij is tussen 6 en half 7 meestal wakker en eet dan binnen 10 minuten.Vraagt vaak om nog een boterham krijgt hij niet op dit moment
Tussen de middag 2 boterhammen en een plak peperkoek of wederom 3 boterhammen. (vraagt om meer)
Tussendoor dan nog een stuk fruit of snoepje oid.
Avondeten gaat ook de meeste avonden goed. Wilt soms ook 2 keer en krijgt hij dan ook.Toetje de ene wil hij wel de andere niet, is zijn avondeten goed gegaan hoeft hij niet perse een toetje van mij anders wel omdat hij het hard nodig heeft.
Zouden jullie voor die vierde boterham gaan en eventueel nog een extra tussendoortje??
Hij weegt nu 13.4 kg en is 1.02 m.
Ergens heb ik het gevoel dat er iets niet goed zit maar kan er geen vinger op leggen wil maandag ff met cb overleggen of met me ha.
Liefs Michelle